מלחמת חרבות ברזל: דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, פרסם היום (שבת) סרטון אחרי חיסול חסן נסראללה שמציג את בכירי ארגון הטרור חיזבאללה בתור קוביות דומינו הנופולים בזה אחר זה. בסוף הסרטון כתוב בערבית: "מי הבא בתור?".

תגובות סוערות רבות נרשמו ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) נגד הסרטון. "‏הכי חשוב שהעם הלבנוני חסר ההגנה בסדר? הם הרגיעו אותנו", כתב גולש סעודי.

עכשיו אפשר לספר: "נערכנו מספר ימים" | הטייסים שמאחורי חיסול נסראללה
החיסול שהרעיד את המזרח התיכון: חיזבאללה חשף את הצוואה של נסראללה

בקצה השני של התגובות לחיסול, נכתב: "חתונות בכל מקום בעולם האסלאם", על ידי גולש סעודי אחר. "‏לאחר שסיימתם עם המיליציות האיראניות, עליכם לחפש דרך לשלום צודק ולשבת עם הערבים המתונים כדי ליישם הסכם הוגן לעם הפלסטיני ולמענכם".

סרטון דובר צה"ל בערבית לאחר חיסול נסראללה. קרדיט: דובר צה"ל (צילום :דובר צה"ל)

תגובות ברשת לחיסול חסן נסראללה (צילום: רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')
תגובות ברשת לחיסול חסן נסראללה (צילום: רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')

כזכור, ארגון הטרור חיזבאללה הביע היום את תנחומיו למנהיג העליון של איראן עלי חמינאי, "לוחמי הג'יהאד", המאמינים, והעם הלבנוני על מותו של נסראללה, ובירכו אותו על כך שהפך ל"שהיד". הנהגת חיזבאללה הבטיחה כי ימשיכו את דרכו "מלאת ההקרבות והשהידים" של נסראללה במלחמה נגד ישראל ובתמיכה בעזה, ומתוך הגנה על לבנון.

בנוסף כתבו: "אנו מברכים את הוד מעלתו המזכיר הכללי של חיזבאללה, סייד חסן נסראללה רדואן מאי אלוהים העניק לו את הכבוד האלוהי הגבוה ביותר, מסדר האימאם חוסיין עליו השלום, בהגשמת רצונותיו היקרים ביותר וברמות הגבוהות ביותר של אמונה ואמונה טהורה, כקדוש מעונה בדרך לירושלים ופלסטין".

חסן נסראללה (צילום: רויטרס)
חסן נסראללה (צילום: רויטרס)

בסרטון האחרון שפרסם נסראללה דיבר באופן סימבולי על השהידים ואמר "חזית לבנון לא תיעצר עד שתיפסק התוקפנות נגד עזה". ארגון הטרור חמאס גם הוא התאבל על חיסולם של נסראללה ובכירי חיזבאללה נוספים בתקיפה בדאחייה אמש. הארגון גינה בהודעתו את "התוקפנות הציונית הברברית" שפגעה במבני מגורים לדבריהם בדאחייה ואמר כי מדובר בפעולה "טרוריסטית ופחדנית".

באיראן הניפו דגל מעל כיפת מקדש רזאווי במשהד לאות אבל על חיסולו של חסן נסראללה. עיראק הכריזה על שלושה ימי אבל לציון חיסול נסראללה.