מידע חדש על חיסול נסראללה בדאחייה נחשף הערב (ראשון): על פי דיווחים ברשתות התקשות הערביות, אדם שפגש את נסראללה לחץ עמו ידיים ומשח ידיו בחומר שאיפשר לישראל לעקוב אחריו. דווח כי ישראל המתינה שתי דקות על מנת לאכן את נסראללה ולהבטיח את נוכחותו במטה בדאחייה.

דווח כי מספר דקות לאחר מכן הפציצו מטוסי חיל האוויר את המפקדה. 

מת מחנק וייסורים: כך נראו רגעיו האחרונים של נסראללה בבונקר  
איש המוסד לשעבר מסביר: איך הצליחה ישראל להניח ידה על נסראללה?

בנו של נסראללה באתר החיסול (צילום :רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')

כזכור, חסן נסראללה חוסל בערב שישי בדאחייה שבביירות, כאשר 80 טון של פצצות חיל האוויר הונחתו על המפקדה בה שהה, יחד עם בכירים נוספים. גופתו חולצה מאתר התקיפה בפרברים הדרומיים של ביירות והיא שלמה, כך מסרו לרויטרס היום שני מקורות יודעי דבר - מקור רפואי ומקור ביטחוני.

על פי אל-ג'זירה, הגופה הועברה לבית חולים בביירות. כמו כן, דווח כי הלווייתו של נסראללה צפויה להתקיים מחר. 

תיעוד מזירת החיסול של נסראללה (צילום :אל-חדת')

לפי הדיווחים, נסראללה מת ככל הנראה בייסורים כתוצאה מחנק, בשל שהייה במקום ללא אוורור. נסראללה ככל הנראה נכנס לחדר פנימי בעקבות הפצצות חיל האוויר, לשם חדרו גזים רעילים שמשאיפתם נהרג. על פי אל ג'זירה גופתו חולצה ללא סימני פציעה כלל. 

מועצת השורא של חיזבאללה הכריזה כי בחרה בהאשם סאפי א-דין כמזכ"ל החדש שיחליף את נסראללה. סאפי א-דין הוא אדם בן 60, בן דוד של נסראללה, דובר פרסית שהיה ראש המועצה המבצעת של חיזבאללה. אמש, דיבר הפרשן אהוד יערי על ספי א-דין בחדשות 12 והסביר שצפויה להיות לו בעיה: "אין לו שום רקע ושום הבנה צבאית. הוא לא היה שותף בדברים האלה. עכשיו הוא צריך להיכנס לנעליו הגדולות של נסראללה, שהיה מעורב בכל".