איראן צפויה להימנע מאפשרות של תגובה ישירה נגד ישראל, כך על פי דיווח ב"בלומברג" הגרמני. במשמרות המהפכה ממשיכים לספוג מכה אחר מכה. לאחר חיסולו של הנייה בטהרן, הריסת בניין הקונסוליה בסוריה והמחיקה מעל המפה של כל צמרת חיזבאללה בלבנון, במשמרות המהפכה מחשבים מסלול מחדש, בכל מה שקשור לפעולות ההמשך. 

על פי הדיווח, העדיפות הראשונה של איראן כעת היא לשמר את מה שנותר מארגון הטרור הלבנוני, ולהצליח לחזק אותו. כמו כן, נמסר כי איראן צפויה להעביר אלפי לוחמים לאזורי הגבול של לבנון וסוריה, על מנת לחזק את כוח ההרתעה שלה. 

לא פצצות חודרות בונקרים: "הקיט" המיוחד שהמיט חורבן על הדאחייה בלבנון
אסד חרץ את גורלו של נסראללה: היחידה המיוחדת של צה"ל שקברה את חיזבאללה | דיווח

כמו כן, באיראן בונים על סוריה ועיראק, על מנת להמשיך את העברת הנשק לחיזבאללה. יחד עם זאת, הדבר שעומד בראש סדר העדיפויות של עלי חמינאי, הוא שימור שלטון משמרות המהפכה באיראן. זאת, כשהנשיא החדש מסעוד פזשקיאן, תומך בעידון ההתנהלות מול המערב. 

תקיפה בדאחייה בביירות (צילום :רשתות ערביות)

במשרד החוץ האיראני האשימו את האמריקאים, וטענו כי חיסולו של נסראללה בוצע "בוצע באמצעות פצצות שסופקו על ידי ארצות הברית של אמריקה". כמו כן, טענו כי "יגיבו לכל מתקפה על הביטחון הלאומי של המדינה". 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בתוך כך, גורם ביטחוני אמר הבוקר כי במהלך הפעולה, צה"ל השתמש בפצצות במשקל טון כל אחת, שהורכבה להן קיט גיידה אשר הופך את הפצצה ״מטיפשה״, ל״חכמה״.

חיל האוויר פגע במבנה עם כמה פצצות כאלה, בדיוק רב, מה שגרם למקד את הפגיעה בנקודה אחת וליצירת העצמה של אפקט הפגיעה. על פי גורם ישראלי, לא נעשה שימוש בפצצה חודרת בונקרים, אלא נוצרו פגיעות ממוקדות שהצליחו לחדור את שכבות ההגנה של המבנה.