הסגן הפוליטי של מפקד משמרות המהפכה, סרדאר ידאללה ג'ואני, אמר היום (שלישי) מפורשות כי מטרתו של חמינאי ומטרת כוח קודס של משמרות המהפכה היא להשמיד את ישראל, כך פורסם ברשתות התקשורת האיראניות.

"האימאם חומייני קרא בבירור להשמדת המשטר הישראלי - ההכרח של הציוויליזציה האסלאמית המודרנית הוא למגר את המשטר הציוני", אמר. 

סרדאר ידאללה ג'ואני, הסגן הפוליטי של משמרות המהפכה (צילום: רשתות ערביות)
סרדאר ידאללה ג'ואני, הסגן הפוליטי של משמרות המהפכה (צילום: רשתות ערביות)

הסגן הפוליטי ג'ואני הדגיש כי במרחב הוירטואלי יש שיח כוזב בעניין התגובה הרפה של איראן לחיסולי הבכירים, בראשם חיסול הנייה בתוך גבולות איראן. הסגן רמז לבאות ואמר לפי הדיווח: "התרגשות היא לקראת פעולה, ותכנון הפעולה שאתה נוקט צריך להיות מתוכנן, מתוך מחשבה רציונלית ומדידת כל ההיבטים. צריך לנתח את המצב ואז לבצע את הפעולה". 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הסגן הבהיר: "מדיניות המערכת האסלאמית היא למחוק את קיומו של המשטר הציוני. מנהיג המהפכה וחיל משמרות המהפכה האיסלאמיים רואים במשימה זו חובה. בעקבות מדיניות זו, מנהיג המהפכה והאימאם יצרו יחד את כוח קודס, אשר ייעודו ברור. סדר היום הברור של המהפכה האסלאמית ושל הציוויליזציה האסלאמית החדשה הוא לממש את חיסולה של ישראל". 

ג'ואני טען שחיסולי הבכירים, נאום נתניהו באו"ם והשיח בתקשורת וברשתות לא יוכלו לכסות את "חוסר האונים והאבל של המשטר הציוני, על כך שישראל הפכה לעיר רפאים".

עלי חמינאי (צילום: Office of the Iranian Supreme Leader/WANA (West Asia News Agency) via REUTERS)
עלי חמינאי (צילום: Office of the Iranian Supreme Leader/WANA (West Asia News Agency) via REUTERS)

עוד אמר ג'ואני: "נשק גרעיני לא יכול להיות הרסני כמו מלחמת העולם השנייה. כל מה שעולה לכם בראש כבר עלה בראשם של כוחות השדה. הימים הקרובים יוכיחו שמה שבראשם של גלנט ונתניהו לא יימשך". 

בסיום הצהרתו אמר ג'ואני: "אנחנו קשובים לפקודת מנהיג המהפכה. לא נהסס לרגע להגן על האינטרסים הלאומיים של המדינה. המערב מבקש לפתוח חזית חדשה מול איראן אבל המצב ברור - הם מפחדים. הצלחנו להפוך ממדינה שנשלטת על ידי אמריקה למדינה עצמאית, הודות לדמם של אלפי שהידים".