מאז שעות הבוקר היום (חמישי) זוהו למעלה מ-40 שיגורים משטח לבנון לעבר הגליל. דובר צה"ל עדכן כי חלק מהשיגורים יורטו, אולם זוהו גם מספר נפילות בשטחים פתוחים.

במקביל, חיל האוויר יירט כלי טיס בלתי מאויש במרחב הימי מול חופי נהריה, וגם במקרה זה זוהתה נפילה בשטח פתוח. כלי טיס נוספים יורטו בגליל המערבי. לא דווח על נפגעים בגוף. בהמשך, הופעלו אזעקות גם בטבריה ובצפת.
 
 קודם לכן, החות'ים לקחו אחריות על שיגור הכטב"מים לעבר מרכז הארץ הלילה.  לפי טענותיהם, הם תקפו "מטרה צבאית בתל אביב באמצעות כטב"ם מדגם 'יפו', ומטרות צבאיות באילת באמצעות ארבעה כטב"מים מדגם 'סמאד 4'." ההודעה פורסמה לאחר שצה"ל עדכן במהלך הלילה כי חיל האוויר יירט כטב"ם בשמי הים התיכון, עשרות קילומטרים מערבית לחופי ישראל, באזור מרכז הארץ. מאוחר יותר הופעלו אזעקות גם באזור רמת הגולן, בעקבות חדירת כלי טיס עוין נוסף.

במקביל, צה"ל ביצע אמש סדרת תקיפות נרחבת בלבנון, במהלכה חוסלו עשרות מחבלי חיזבאללה והושמדו מאות מטרות טרור. במוקד המתקפה עמדה פעולה בעיירה בינת ג'בל, שם הותקף בניין העירייה ששימש כמפקדה של הארגון. בניין אוחסנו אמצעי לחימה רבים ששימשו את הארגון. במסגרת התקיפה חוסלו כ-15 מחבלים ששהו בבניין.  כמו כן, מטוסי קרב של חיל האוויר בשיתוף אוגדה 98, חיסלו מחבלים שביצעו את ירי טילים לעבר מרחב רכס רמים אתמול. 

בשעות הלילה כוחות צה''ל תקפו בשכונת הדאחייה שבלב בביירות ובבקעה שבעומק לבנון. על פי הדיווחים הערביים, מדובר עד כה בכ-20 תקיפות ברחבי פרבריה הדרומיים של ביירות, שבוצעו על ידי ספינות קרב ישראליות.  רשת "סקיי ניוז" בערבית הוסיפה כי התקיפה בדאחייה התמקדה בשלושה אתרים מרכזיים, ביניהם מרכז הבריאות של חיזבאללה.  

תקיפה בביירות, לבנון (צילום: REUTERS/Amr Abdallah Dalsh)
תקיפה בביירות, לבנון (צילום: REUTERS/Amr Abdallah Dalsh)

על פי דיווחים ערביים נוספים, נהרגו שישה אנשי מרכז הבריאות של חיזבאללה במהלך אחת התקיפות ושמונה נפצעו. יעד התקיפה של צה''ל, הוסיפו, היה חבר פרלמנט של חיזבאללה, אמין שרי. לפיכך, הורה דובר צה''ל בערבית לתושבי העיירות חארת חאריכ, בורג' אל בראג'נה וחאדת' שבלבנון להתפנות באופן מיידי.

כמו כן, ערוץ הטלוויזיה הסעודי "אל-חדת'" דיווח כי ישראל תקפה מחסן אמל"ח בעיר החוף ג'בלה שבמערב סוריה. מוקדם יותר תחנת הרדיו הסורית "שאם אף-אם" דיווחה כי פיצוצים נשמעו בשמי עיר הנמל הסורית לטקיה, ורשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, דיווחה כי מערכות ההגנה האווירית של סוריה פעלו נגד "עצמים עוינים" באזור החוף, וקולות הפיצוצים נשמעו בלטקיה וטרטוס.