מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו בשעות הצהריים (חמישי) מטרות של מטה המודיעין של ארגון הטרור חיזבאללה בביירות, בהן פעילי היחידה, אמצעי איסוף, מפקדות ותשתיות נוספות. המטה מוביל את הכוונת העשייה המודיעינית בארגון למול ישראל ומרכז בידו יכולות איסוף אסטרטגיות של ארגון הטרור חיזבאללה. זוהי תקיפה נוספת על מטרות גוף המודיעין של ארגון טרור חיזבאללה.

21:21

דובר צה"ל: 15 מטרות חיזבאללה בביירות הותקפו ביממה האחרונה. בין היתר, הותקפו מטרות של מטה המודיעין של ארגון הטרור חיזבאללה בביירות, בהן פעילי היחידה, אמצעי איסוף, מפקדות ותשתיות נוספות.

20:41

דיווחים בלבנון על תקיפה ישראלית בבעלבכ.

20:18

מאז שעות הבוקר נורו כ-190 שיגורים מלבנון לעבר יישובי הצפון, מרביתם לגליל העליון, הגליל המערבי ואצבע הגליל.

19:39

הרמטכ"ל הרצי הלוי בגבול הצפון: הפגיעה הקשה בחיזבאללה בכל הגזרות בביירות, בבקעת הלבנון, בדרום לבנון תימשך. הכוחות שלנו בלבנון מחסלים עוד ועוד מחבלים, כל היתקלות כזו מסתיימת כשידינו על העליונה. הכוחות שלנו מוכנים ומאומנים מאי פעם, טעונים בניסיון מהלחימה מעזה ויתרונם בזירת הלחימה מובהק. הכוחות מלווים ביכולות אש מהאוויר, ומהקרקע, ונלחמים באומץ רב.

"אני ראיתי היום את הממצאים הראשוניים מהקרבות בהם איבדנו לוחמים אמיצים, שנפלו בגבורה, תוך שהם נלחמים במחבלי חיזבאללה. ראיתי מפקדים שנוכח אש הלכו קדימה, הובילו, ולוחמים איתם, באומץ, מכריעים את האויב. אנחנו נמשיך להילחם לאור גבורת הלוחמים, ואנחנו נלווה ונחבק את משפחותיהם היקרות".

18:46

חיל האוויר יירט כטב"ם חשוד בשמי דרום הארץ. האירוע הסתיים ללא נפגעים.

18:28

כ-20 נפילות זוהו בשטח היישוב מטולה, שהוכרז מוקדם יותר השבוע כשטח צבאי סגור. שריפות פרצו במקום, וצוותי כיבוי פועלים להשתלטות על הלהבות במספר זירות. הפסקת חשמל בכל היישוב.

18:01

ח'דר אלשהאביה, שפיקד על מרחב הר דב בארגון הטרור חיזבאללה, חוסל אתמול בתקיפת חיל האוויר. ח׳דר פיקד על מאות שיגורי תמ״ס ונ״ט למוצבי צה״ל בהר דב, החרמון וצפון רמת הגולן, והיה מהאחראים על ירי הטילים לעבר מג׳דל שמס בחודש יולי, בו נרצחו 12 ילדים.

פגיעה ישירה במג'דל שמס (צילום: Michael Giladi/Flash90 )
פגיעה ישירה במג'דל שמס (צילום: Michael Giladi/Flash90 )

17:05

ארגון הבריאות העולמי מסר כי במהלך היממה האחרונה בלבד, נהרגו 28 אנשי צוות רפואי בלבנון.

16:18

בגליל המערבי פרצו מספר שריפות בשטחים פתוחים - בעקבות נפילות רקטה. 11 צוותי כיבוי פועלים בשטח להשגת שליטה על שריפות בחניתה ובכברי, וכן לכבות שריפות שעליהן הושגה כבר שליטה בזרעית ובשלומי.

בשעות הלילה כוחות צה''ל תקפו בשכונת הדאחייה שבלב בביירות ובבקעה שבעומק לבנון. על פי הדיווחים הערביים, מדובר עד כה בכ-20 תקיפות ברחבי פרבריה הדרומיים של ביירות, שבוצעו על ידי ספינות קרב ישראליות. רשת "סקיי ניוז" בערבית הוסיפה כי התקיפה בדאחייה התמקדה בשלושה אתרים מרכזיים, ביניהם מרכז הבריאות של חיזבאללה.