לוחמי חטיבת גולני פועלים ביממה האחרונה בשטח לבנון, משמידים אמצעי לחימה, תשתיות טרור ומחסלים מחבלים בהתקלויות ומהאוויר. במהלך פעילות משותפת עם חיל האוויר, בפעילות משותפת של חטיבת גולני וחיל האוויר הותקף מבנה צבאי בו שהו מפקדי ארגון הטרור חיזבאללה - מפקד המרחב, מפקד כוחות ההנדסה, ומפקד האש של המרחב. המחבלים חוסלו.

בתקיפה נוספת זיהו הכוחות תנועה חשודה של כוחות אויב במבנה צבאי, הכוחות הכווינו כלי טיס ותוך דקות ספורות המבנה נתקף והמחבלים חוסלו. בנוסף, בפשיטות איתרו והחרימו הכוחות אמצעי לחימה ותשתיות טרור במרחב דרום לבנון, בין אמצעי הלחימה אותרו נשקים ואמצעי תצפית.

בשעות הצהריים תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר מטרות של מטה המודיעין של ארגון הטרור חיזבאללה בביירות, בהן פעילי היחידה, אמצעי איסוף, מפקדות ותשתיות נוספות. המטה מוביל את הכוונת העשייה המודיעינית בארגון למול ישראל ומרכז בידו יכולות איסוף אסטרטגיות של ארגון הטרור חיזבאללה. זוהי תקיפה נוספת על מטרות גוף המודיעין של ארגון טרור חיזבאללה.

תקיפה בביירות  (צילום: רשתות ערביות)
תקיפה בביירות (צילום: רשתות ערביות)

מוקדם יותר הותר לפרסום כי אתמול חוסל בתקיפת חיל האוויר ח'דר אלשהאביה, שפיקד על מרחב הר דב בארגון הטרור חיזבאללה. ח׳דר פיקד על מאות שיגורי תמ״ס ונ״ט למוצבי צה״ל בהר דב, החרמון וצפון רמת הגולן, והיה מהאחראים על ירי הטילים לעבר מג׳דל שמס בחודש יולי, בו נרצחו 12 ילדים.

פגיעה ישירה במג'דל שמס (צילום: Michael Giladi/Flash90 )
פגיעה ישירה במג'דל שמס (צילום: Michael Giladi/Flash90 )