בעוד הלווייתו של חסן נסראללה הייתה צפויה להתקיים היום (שישי), נערך טקס בנוכחותו של המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, במדינתו, בו אמר: "מבול אל-אקצא (טבח ה-7 באוקטובר) הוא תנועה נכונה וטבעית והיא זכותו של העם הפלסטיני. חובתו של חיזבאללה להגן על עזה". 

תבהלת שיא בלבנון: תחת ההפצצות - הפינוי מהמדינה עולה שלב
ב-7 באוקטובר: תרחיש הבלהות שתכנן בכיר החמאס שחוסל בטול כרם

"אויבי האומה האסלאמית זהים לאויבי העם הפלסטיני, הלבנוני, העיראקי, המצרי, הסורי והתימני. לאויבי האומה יש חדר מבצעים אחד והם מקבלים פקודות ממקום אחד, גם אם השיטות שלהם שונות ממדינה אחת לאחרת. לכל עם יש את הזכות להגן על אחדותו ועל אדמתו מפני הגזלים והכובשים. לעם הפלסטיני יש את הזכות המלאה להתקומם נגד הכובש שביזבז את חייהם". 

חמינאי  (צילום: רשתות חברתיות)
חמינאי (צילום: רשתות חברתיות)

לאחר מכן הוסיף: "הצעד של הכוחות המזוינים שלנו בתמיכה בעזה לפני מספר ימים הוא חוקי ויש לו לגיטימציה מלאה. בביצוע חובה זו, לא נתעכב, לא נגיב, לא נמהר, ולא ניפול".

"הפעולה שבוצעה על ידי איראן היא העונש המינימלי ביותר עבור הישות הציונית על פשעיה הנוראיים. הישרדות הפכה לאובססיה של הישות הציונית, מה שאומר שההתנגדות הפלסטינית החזירה אותה 70 שנה לאחור. לא נמהר ולא נפעל רגשית, ונעשה מה שמקבלי ההחלטות הפוליטיים והצבאיים רואים לנכון, ונעשה מה שצריך. תחת ניהולו של המאסטר, חיזבאללה גדל צעד אחר צעד". 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>> 

"הגנה על לבנון הפצועה היא חובתנו וחובת כל המוסלמים. המציאות מראה לנו כי כל תקיפה נגד האויב היא שירות עבור האזור והאנושות". הוא הוסיף כי "ההתנגדות לא תיסוג עקב מות אנשיה, הניצחון יהיה שלה".

זירת חיסול נסראללה (צילום: רויטרס)
זירת חיסול נסראללה (צילום: רויטרס)


על נסראללה התייחס בנפרד: "החלטתי לכבד את אחי היקר, מקור הגאווה שלי, את האישיות האהובה בעולם האסלאמי, את הלשון הרהוטה של ​​עמי האזור ואת הפנינה הנוצצת של לבנון, הוד מעלתו סייד חסן נסראללה, שה' יהיה מרוצה ממנו, בתפילות יום השישי של טהרן".

מאוחר יותר תקף את ארה"ב: "היא רוצה להפוך את ישראל לשער ייצוא אנרגיה למערב, וייבוא סחורות מהמערב למזרח התיכון".