על פי דיווחים ברשתות הערביות בוצעו תקיפות אוויריות במוקדים שונים ברחבי לבנון במהלך הלילה (בין שישי לשבת): 12 תקיפות שונות בביירות, תקיפה במחנה פליטים פלסטיני סמוך לעיר טריפולי בצפון לבנון, תקיפות באזור הבקעא וכן תקיפות בדרום לבנון. 

אזעקות הופעלו במהלך הלילה בכפר יובל שבאצבע הגליל וכן ביישובים שונים ברחבי הגולן. 

דווח על ארבעה הרוגים לפחות בתקיפה בדירת המגורים הסמוכה לעיר טריפולי, העיר השנייה בגודלה במדינה, ולפחות שני הרוגים בתקיפות באזור הבקעא. דווח כי יעד תקיפה מחנה הפליטים סמוך לטריפולי בצפון לבנון הוא מנהיג גדודי אל-קסאם, סעיד עטאללה עלי

"המחבלים פשוט ברחו": מבט מבפנים על התמרון הקרקעי בלבנון  
הצלצול הגואל: האזהרה הדרמטית של צה"ל לצוותי הרפואה בלבנון  

לאחר התקיפה במחנה הפליטים הפלסטיני בדאווי בטריפולי שבצפון לבנון (צילום :רשתות ערביות)

ברשתות הערביות פורסמה הודעה לפיה ארגון הטרור חמאס מאשר את החיסול: "תנועת חמאס אבלה את מנהיג גדודי אל-קסאם, סעיד עטאללה עלי, ושלושה מבני משפחתו כתוצאה מהפצצת ביתו במחנה הפליטים הפלסטיני בדאווי בטריפולי שבצפון לבנון". 

תקיפה בדירת מגורים סמוך לעיר טריפולי, צפון לבנון (צילום: צילום מסך רשתות ערביות)
תקיפה בדירת מגורים סמוך לעיר טריפולי, צפון לבנון (צילום: צילום מסך רשתות ערביות)

מוקדם יותר הלילה, פרסם דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, אזהרה דחופה הקוראת לפינוי בניינים ספציפיים בשכונת בורג' אל-בראג'נה ברובע הדאחייה בביירות, בצירוף מפה המציגה את הבניינים. בהודעה נכתב: "אתם נמצאים ליד מתקנים ואינטרסים של חיזבאללה, וצה"ל יפעל נגדם בעתיד הקרוב. למען ביטחונכם ובטיחותם של בני משפחתכם, עליכם לפנות מיד את המבנה הזה ואת המבנים הסובבים ולהתרחק מהם למרחק של לא פחות מ-500 מטר".

ברשתות הערביות דווח כי התקיפה באותם בניינים התרחשה מספר דקות לאחר פרסום ההודעה. 

ברשת אל ג'זירה דווח במהלך הלילה כי נשמעו פיצוצים בסביבת נמל התעופה הצבאי מזרחית לעיר חומס שבמרכז סוריה. בתוך כך דווח כי שר החוץ האיראני, עבאס ארגצ'י, ששהה בלבנון ביטל את ביקורו המתוכנן בדמשק שבסוריה ושב לטהרן. 

ארה"ב הודיעה במהלך הלילה כי תעביר תעביר 157 מיליון דולר לסיוע הומניטרי ללבנון, כך פורסם בסוכנות הידיעות רויטרס. בתוך כך, על פי תיעודי רויטרס, כוחות של איחוד האמירויות כבר עוסקים בהעברת חבילות סיוע הומניטרי ללבנון. 

העמסת חבילות סיוע הומניטרי ללבנון על ידי כוחות איחוד האמירויות (צילום: רויטרס)
העמסת חבילות סיוע הומניטרי ללבנון על ידי כוחות איחוד האמירויות (צילום: רויטרס)

שלושה בתי חולים בדרום לבנון הודיעו על הפסקת שירותיהם עקב התגברות התקיפות הישראליות.