מלחמת חרבות ברזל: פיצוצים במכלי דלק תועדו הלילה (בין שבת לראשון) בעקבות תקיפות בפרבר דרומי בביירות. על פי דיווחים ערביים, המטרה היא מחסן טילים ונשק של חיזבאללה. במקביל, אזעקות רבות הופעלו בקריית שמונה. צה"ל עדכן, כי תקף יעדי טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב.

מדובר צה"ל נמסר, כי במהלך הלילה, מטוסי קרב של חיל האוויר ביצעו שורת תקיפות ממוקדות ברחבי ביירות נגד מספר מחסני אמצעי לחימה ותשתיות טרור נוספות במרחב. בהמשך להתרעות שהופעלו בין השעות 00:30-00:31 במרחב קריית שמונה, זוהו כ-30 שיגורים שחצו משטח לבנון, חלקם יורטו, זוהו נפילות. בנוסף, שריפות פרצו באולפני הטלוויזיה אל-מנאר בשכונת אל-אמריקן בפרבר הדרומי.

מחזה נדיר: ניר דבורי איבד את זה בשידור וכעס כמו שמעולם לא ראינו
חוששים מתקיפה ישראלית? דיווחים: הצי האיראני פינה נמל מרכזי

שריפות פרצו באולפני הטלוויזיה אל-מנאר בשכונת אל-אמריקן בפרבר הדרומי. קרדיט: רשתות ערביות (צילום :רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')

במקביל, כלי תקשורת בלבנון ובעזה דיווחו על גל תקיפות ברובע הדאחייה בביירות ובג'בליה ובבית לאהיא שבצפון רצועת עזה. לתקיפה בבירת לבנון קדמו שתי אזהרות של דובר צה"ל לתושבים לפנות את בתיהם. עיתון ה"סקיי ניוז" דיווח כי מדובר בגלי התקיפות הישראליות הכבדים ביותר מאז תחילת המלחמה, זאת לאחר שישראל תקפה בשכונת הדאחייה יותר מ-30 פעמים במהלך הלילה. 

פיצוץ בביירות. קרדיט: רשתות ערביות (צילום :רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')
לאורך התקיפות, צוותי האמבולנסים וההגנה האזרחית בלבנון התקשו להגיע ולהיכנס לפרברים הדרומיים של ביירות. עיתון "אל מייאדין" הלבנוני הוסיף למסור כי במהלך אחת התקיפות של צה''ל אל עבר מתחמי פיקוד ושליטה של החמאס נהרגו 24 בני אדם ונפצעו 93. בתקיפה אחרת אל עבר בית הספר באבן רושד באזור אל-זוואידה במרכז רצועת עזה נהרגו שני בני אדם. 

בנוסף, ספינת טילים של זרוע הים יירטה בהצלחה בים התיכון במרחב הימי הצפוני, שני כלי טיס בלתי מאוישים ששוגרו מכיוון מזרח, אין נפגעים. כמו כן, חיל האוויר יירט כלי טיס בלתי מאויש ששוגר מכיוון מזרח, במרחב הימי מול חופי גוש דן, אין נפגעים.
תיעוד מיירוט כלי טיס בלתי מאוישים על ידי ספינת טילים. קרדיט: דובר צה"ל (צילום :דובר צה"ל)