האשם ספי א-דין, יורשו הפוטנציאלי של חסן נסראללה כמזכ''ל חיזבאללה בלבנון, נהרג בתקיפה הישראלית על פרבריה הדרומיים של ביירות שבלבנון בשבוע שעבר, כך מסרו היום (שני) מקורות ביטחוניים לבנוניים לעיתון הסעודי "שארק אל' אווסט".

עם תיק דינמיט, אישה ושלושה ילדים: פרטים חדשים נחשפים על סינוואר
הותר לפרסום: רס״ב (מיל׳) אביב מגן ז"ל נפל בקרב בגבול לבנון

המקורות הוסיפו כי המפלגה הנתמכת על ידי איראן נמנעה עד כה מלהודיע ​​על מותו של א-דין עד שתוכל להחזיר את גופתו. בינתיים, מל"טים ישראלים טסים ללא הפסק זה היום החמישי ברציפות מעל בניין הבונקר של נסראללה שהותקף בביירות.

בצל הדיווח הערבי הנ''ל, מצה''ל נמסר כי כוחותיו תקפו את מפקדת המודיעין של חיזבאללה וכי אין ביכולתם לאשר שספי א-דין נהרג בתקיפה. כשדיוויד מנסר, דובר במערך ההסברה הלאומי, נשאל אם ישראל תוכל לאשר את חיסולו של א-דין, אמר בתדרוך מקוון: "אין לנו עדיין את האישור הזה. כשזה יאושר, זה יהיה באתר צה"ל". גורם רשמי בחיזבאללה מסר לסוכנות הידיעות "רויטרס" ביום ראשון האחרון כי ישראל מפריעה למאמצי חיפוש וההצלה באזור שבו ספי א-דין שהה.

כזכור, כוחות צה''ל חיסלו במשך השבועות האחרונים שורה של כ-250 מחבלי חיזבאללה, זאת לאחר חיסולם של איסמעיל הנייה, חסן נסראללה, פואד שוכר ועוד בכירים בארגון החמאס וחיזבאללה כאחד.