לאורך הלילה (בין שני לשלישי) נשמעו אזעקות בגליל המערבי, בגליל העליון ובקריית שמונה. בשעות הלילה המוקדמות נשמעו מספר אזעקות במרכז הארץ עקב ירי מלבנון. זוהו כחמישה שיגורים שחצו מלבנון, חלקם יורטו על ידי חיל האוויר והשאר נפלו בשטח פתוח. ארגון הטרור חיזבאללה טען שניסה לירות לעבר בסיס גלילות. 

במהלך הלילה דווח ברשתות החברתיות האיראניות כי נשמעו פיצוצים באיספהאן שבאיראן, פורסמו סרטונים והקלטות של הפיצוצים. גורמים איראניים רשמיים הכחישו את הדיווח וטענו כי לא הייתה חדירה למרחב האווירי של איראן. 

חזקים מהרוח: שיטת הפעולה של חיל האוויר שמדהימה את העולם  
עם תיק דינמיט, אישה ושלושה ילדים: פרטים חדשים נחשפים על סינוואר

פיצוצים באיספיהאן באיראן (צילום :רשתות ערביות)

במהלך הלילה דווח על תקיפות עצימות של צה"ל ברצועת עזה ובלבנון. סוכנות הידיעות הפלסטינית דיווחה על 15 הרוגים ו-25 פצועים בתקיפות צה"ל במחנה בורייג' במרכז הרצועה. דיווחים נוספים העידו על תקיפות בג'באליה בצפון הרצועה. 

תקיפה באל בורייג', מרכז הרצועה (צילום :רשתות ערביות)

דווח על תקיפות גם בביירות וביישובים אל-שעב ונקורה בדרום לבנון. גורמים בלבנון דיווחו במהלך הלילה כי "בתוך חצי שעה פתחו מטוסים ישראליים בסדרת פשיטות לעבר יותר מ-30 ערים וכפרים במחוז צור", בנוסף לסדרת תקיפות באזורים נוספים, כולל בקרבת נמל התעופה של ביירות, הנמל האווירי היחיד המקשר את לבנון אל העולם. 

תקיפה בביירות (צילום: רשתות ערביות)

כזכור, נוכח התרחבות הלחימה בגזרת הצפון, בשעות הערב הוחלט על צו שטח צבאי סגור במרחבים ראש הנקרה, שלומי, חניתה, אדמית וערב אל-עראמשה. צה"ל הבהיר כי הכניסה למרחב זה אסורה בהחלט.