צבי יחזקאלי, פרשן "i24NEWS", התראיין היום (שלישי) ב-103FM, והתייחס לאיומים שגדלו סביב ישראל לאורך העשור האחרון. "כל השאלה לאן זה יימשך, מה הלאה, גם ברמה של איך ממנפים. העניין של חיזבאללה מראה לנו היום כמה היינו צריכים לעשות את זה ומה היה כאן בשנות השקט שסמכנו עליו", ציין. 

עוד הוסיף: "אם 7 באוקטובר זה היה אירוע שהיינו מסכלים, נסראללה היה ממשיך לאיים עלינו, התעוררנו. השאלה לאן הולכים עם זה הלאה, והאם אתה באמת יוצר מציאות חדשה בעזה. הנאום של משעל אומר הכל, מבחינת הפלסטינים הם נלחמים, הם לא עוצרים". הוא הוסיף כי המנהיג העליון של איראן, הטרוריסט עלי חמינאי, רמז לאחרונה כי אפשר של הפסקת אש היא כזאת שנשקלת: "קרתה פה תקלה עם הפרוקסי, נכנסו בזמן לא נכון למלחמה, והתנפחו מהאגו של עצמם". 

המזרח התיכון על סף פיצוץ: יעדי התקיפה באיראן כבר נקבעו | דיווח
לחץ מבפנים? הצעד החריג בציונות הדתית לקידום עסקת חטופים

כמו כן, הוא טען כי ישראל לא צריכה לתקוף את מתקני הגרעין באיראן: "אני לא חושב שצריך לתקוף את מתקני הגרעין, הייתי מפיל שם את השלטון ורואה מה זה עם איראני שאוהב אותך. הבעיה היא איראן. אני חושב שישראל לא צריכה להסכים עכשיו להפסקת אש בלבנון".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בנוסף, יחזקאלי טען כי בעולם ובאירופה בפרט, מסתכלים על המתרחש כאן במזרח התיכון: "אני חושב שיש פה קרב ברמה עולמית. העולם כולו מסתכל עכשיו איך אתה ממגר את הרע בעולם. זה יהיה לקח עצום לכל ארגוני הטרור, לכל מה שקורה באירופה, ארה"ב ובכל העולם. חיזבאללה הוא אכן העדה בלבנון שצברה עם השנים הון דמוגרפי, הם יצטרכו להפסיק להיות פרוקסי של איראן. אין בעיה עם האנשים במרחב, אלא עם טרור. כל עוד לא נתת להם להרגיש שזה לא שווה להם וכואב להם, הם לא יינטשו את הטרור. זה קרב שכל העולם מחכה לו".