גם הבוקר (שלישי) נמשך הירי הנרחב מלבנון לעבר צפון ישראל, כאשר מטח גדול במיוחד בוצע לכיוון חיפה והקריות. המטח כלל מאה רקטות - המספר הגדול ביותר שנורה לעבר העיר מאז תחילת המלחמה. מיד לאחר מכן החלה ישראל בתקיפה בדאחייה שבביירות.

במקביל, במסגרת הפעילות הקרקעית של צוות הקרב של חטיבת גולני בדרום לבנון, איתרו הכוחות מתחם לחימה המשקיף על יישובי הצפון הסמוכים לגבול. במתחם, הכולל בית מגורים ומטע זיתים, נמצא משגר טעון ומוכן לירי שהיה מכוון לעבר יישובי הצפון. בנוסף, אותרו תשתיות תת-קרקעיות, בורות מסתור, מרחבי שהייה והיערכות ששימשו את מחבלי חיזבאללה.

רגע לפני חיסול נסראללה: שיחת הצרחות בין גלנט לאוסטין נחשפת | דיווח

כוח רדואן של חיזבאללה  (צילום: רשתות ערביות)
כוח רדואן של חיזבאללה (צילום: רשתות ערביות)

בתוך בית המגורים אותר מרחב היערכות ובו הושמד מצבור אמצעי לחימה, ביניהם משגרים שהוסתרו במטבח, כלי נשק, טילים נגד טנקים, רשתות הסוואה, אפודים קרביים ועוד.

בתוך כך, מקור ישראלי מסר לערוץ סקאי בערבית כי "לא ניתן לדבר על גבולות גאוגרפיים ספציפיים לפעולות בלבנון". המקור אף השווה בין הלחימה בחזיתות השונות ואמר: "בימים הראשונים למלחמת עזה נתקלנו בלחימה קשה יותר מזו שכעת מנהל חיזבאללה נגד ישראל". עם זאת, הבהיר כי חיזבאללה עדיין מצליח לקיים קשר עם יחידותיו השונות וכן לתכנן את המערכה מול ישראל.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

המקור הוסיף כי ישראל מכניסה ללבנון כוחות בהיקף נרחב במטרה להקשות על חיזבאללה להדוף את המהלך הקרקעי בדרום לבנון. באשר למטרת המלחמה, הסביר המקור כי ישראל מעוניינת בחיסול הנהגת חיזבאללה ולוחמיו.