מלחמת חרבות ברזל: מחבל תושב אום אל פחם, דקר היום (רביעי) שישה עוברי אורח בארבע זירות. הילה לוי, אשתו של אלון שנפגע באורח בינוני בפיגוע בחדרה סיפרה בראיון ל-״מעריב״: ״בעלי נכנס בדיוק לחדר ניתוח -  ושמים לו תפרים. המחבל דקר אותו בצווארו".

״בעלי בדיוק בא לרדת מהרכב של חבר שלו ולעלות הביתה", המשיכה. "באותו הזמן, ראיתי את החדשות ובדיוק כתבתי לו שיש פיגוע בחדרה ושהמחבלים עדיין לא נתפסו ושייזהר. התקשרתי אליו, ובשיחה הוא אמר שהוא עולה הביתה. הוא היה ממש מתחת לבית שלנו ברחוב הרצל בחדרה ולפתע המחבל הגיח על אופנוע. שמעתי את בעלי צועק מלמטה את שמי".

מטח נוסף לצפון: שני נרצחים בקריית שמונה, חמישה פצועים בקריות
מסע דקירות על אופנוע בלב חדרה: שישה פצועים במקום; שניים במצב אנוש

"פתחתי את החלון, וראיתי אותו מדמם בלי חולצה - הוא קשר אותה סביב הצוואר, סביב הפגיעה של המחבל. כשהוא נדקר שמעתי את הזעקה שלו, הוא ממש קרא לי. זה היה מצמרר. מיד ירדתי למטה, השכנים יצאו והזמינו מהר אמבולנס שהגיע תוך דקה. נסענו איתו לבית החולים, וכרגע הוא מוגדר במצב קל עד בינוני, ויצא מכלל סכנת חיים", הוסיפה.

זירת אירוע הדקירה בחדרה (צילום :תיעוד מבצעי מד"א)

לאחר מכן סיפרה: "אני בהתאוששות, הייתי בלחץ בהתחלה אך מהר מאוד נרגעתי כשראיתי שהוא מתקשר איתי ויצא מכלל סכנה. המזל הוא שבעלי הוא אדם חסון ובריא - אז לאחר הדקירה הוא תפס למחבל את הסכין וזרק לו אותה, הוא הצליח להתעשת מהפגיעה ולתפקד תוך כדי. זה לא היה פשוט בשבילו אבל הוא פעל תחת לחץ. האירוע מאוד הפתיע אותנו, אך חייבים להיות חזקים. לא ניתן לאף אחד לנצח או לשבור אותנו״.