הותר לפרסום שמם של שני הנרצחים במטח לעבר קרית שמונה: רויטל יהוד בת ה-45 ובן זוגה דביר שרביט בן ה-43, תושבי העיר.

חובש רפואת חירום במד"א אביעד הרץ סיפר: "מיד שקיבלנח את הדיווח על פצועים מהנפילה יצאנו בכוחות גדולים לזירות בהם התקבלו קריאות. באחת מהזירות ראינו גבר ואישה כבני 40 כשהם מחוסרי הכרה עם פצעי רסיסים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלהם הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

לפני כשנתיים החלימה רויטל ממחלת הסרטן והחליטה לעבור מאילת לקרית שמונה בעקבות בן זוגה שהחל לעבוד כקונדיטור בגליל. במהלך החודשים האחרונים בני משפחתה של רויטל ניסו לשכנע אותה לצאת מקרית שמונה ולהתפנות לבאר שבע, אך רויטל ודביר החליטו להמשיך ולהישאר בעיר יחד עם שלושת הכלבים שלהם שנהרגו גם הם מרסיסי הטיל שנפל בסמוך אליהם.

אחותה של רויטל: "הלב שלנו שבור. לא מאמינים שרויטל כבר לא איתנו. היא הייתה אשה שכל כולה טוב. מי שמחזיר את נשמתו לבורא עולם בחודש אלול ועוד לפני יום כיפור הוא צדיק ורויטל הייתה צדיקה".

מאיר (מיקו) בן שטרית, בן המשפחה של דביר: "איבדנו אדם מדהים שכל כולו לב ענק. אדם שאוהב לעזור ואוהב צדק. אנחנו מרגישים בחלום רע, אבל לצערנו זו המציאות האיומה שלנו".

דביר שרביט ייקבר בבית העלמין בקרית ארבע ורויטל יהוד תיקבר בבית העלמין בבאר שבע. על מועד הלוויה תצא הודעה.

מוקדם יותר היום, מטח של כארבעים רקטות שוגר מלבנון לעבר חיפה והקריות. מד"א דיווח על ארבעה פצועים: נער בן 16 במצב בינוני, וארבעה פצועים באורח קל מרסיסים. רוכב אופנוע בן 36 נפצע קל בתאונת דרכים בזמן האזעקה. קיימים שיבושים ברשת החשמל באזור. בחברת החשמל מודעים לפגיעה ברשת ומטפלים בהחזרת החשמל.

נפילה בקריית שמונה (צילום: דוברות כב''ה צפון)
נפילה בקריית שמונה (צילום: דוברות כב''ה צפון)

בשעות הבוקר זוהו כ-32 שיגורים לעבר יישובי גבול הצפון, קיסריה ויישובי חוף הכרמל. רוב השיגורים הללו יורטו. עוד קודם לכן, בלילה, המיליציות הפרו-איראניות בעיראק לקחו אחריות על ארבע מתקפות כטב"מים (כלי טיס בלתי מאוישים): שתיים ברמת הגולן, אחת בצפון ואחת בדרום.

מוקדם יותר דובר צה"ל עדכן כי שני לוחמים ביחידה 504 ולוחם מחטיבת הנח"ל הצפונית (228), נפצעו קשה בקרבות בדרום לבנון. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.