צה"ל התיר הבוקר (חמישי) לפרסום את שמו של לוחם נוסף שנהרג במערכה בדרום לבנון - רס"ם במיל' רוני גניזת מגבעת שמואל. בן 36 בנופלו. באירוע נפצע באורח קשה לוחם מילואים נוסף, הודעה נמסרה למשפחה. 731 חיילים וחיילות, בסדיר ובמילואים, נהרגו מאז שבעה באוקטובר 2023.

במטח ששוגר אתמול לעבר קרית שמונה, נהרג זוג בשנות ה-40 לחייו, כתוצאה מפגיעת רסיסים. צוות מד"א הגיע למקום וביצע פעולות מצילות חיים ברויטל יהוד ובדביר שרביט, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותם במקום. יחד עם בני הזוג, נהרגו גם שלושת כלביהם.

חובש רפואת חירום במד"א אביעד הרץ סיפר: "מיד שקיבלנו את הדיווח על פצועים מהנפילה יצאנו בכוחות גדולים לזירות בהם התקבלו קריאות. באחת מהזירות ראינו גבר ואישה כבני 40 כשהם מחוסרי הכרה עם פצעי רסיסים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלהם הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

רויטל יהוד ודביר שרביט (צילום: באדיבות המשפחה)
רויטל יהוד ודביר שרביט (צילום: באדיבות המשפחה)

לפני כשנתיים החלימה רויטל ממחלת הסרטן והחליטה לעבור מאילת לקרית שמונה בעקבות בן זוגה שהחל לעבוד כקונדיטור בגליל. במהלך החודשים האחרונים בני משפחתה של רויטל ניסו לשכנע אותה לצאת מקרית שמונה ולהתפנות לבאר שבע, אך רויטל ודביר החליטו להמשיך ולהישאר בעיר יחד עם שלושת הכלבים שלהם שנהרגו גם הם מרסיסי הטיל שנפל בסמוך אליהם.

מוקדם יותר, מטח של כארבעים רקטות שוגר מלבנון לעבר חיפה והקריות. מד"א דיווח על ארבעה פצועים: נער בן 16 במצב בינוני, וארבעה פצועים באורח קל מרסיסים. רוכב אופנוע בן 36 נפצע קל בתאונת דרכים בזמן האזעקה.