ראש המנהל האזרחי, תא״ל הישאם אבראהים נפגש אמש (רביעי) עם 22 ראשי רשויות מאזור יהודה ושומרון והבקעה, במפגש השתתפו סגן ראש המנהל האזרחי, אלוף משנה להט שמש, הסגן האזרחי הלל רוט, ראשי ענפים וקציני היחידה. 

במהלך המפגש סקר ראש המנהל למשתתפים על פעילות היחידה לשיפור מרקם החיים של תושבי האזור, לצד הצגת תמונת המצב המבצעית וההיערכויות השונות עם פיקוד המרכז לאור המציאות הביטחונית.

בוקר של אזעקות: מטח טילים נורה לעבר יישובי הגליל העליון|
תיבת פנדורה הגרעינית: השלכות בלתי צפויות של תקיפה ישראלית באיראן

ראש המנהל האזרחי, תא"ל אבראהים: "שיתוף הפעולה הפורה עם ראשי הרשויות ביהודה ושומרון והבקעה מהווה מרכיב משמעותי בפעילות שמוביל המנהל אזרחי לשיפור מרקם ואיכות החיים של תושבי האזור. פעולות אלו לצד ההיערכות המתמדת לתרחישי הייחוס השונים יחד עם פיקוד המרכז לטובת השמירה על ביטחון תושבי האזור בתקופת החגים משלימה בין המרכיב המבצעי לאזרחי. התיאום ושילוב הזרועות הוא הפרי להצלחה ושיפור הביטחון". 

 מפגש ראשי רשויות במנהל האזרחי (צילום: דוברות מתפ''ש)
מפגש ראשי רשויות במנהל האזרחי (צילום: דוברות מתפ''ש)

עוד הוסיף, "זאת גם ההזדמנות להביע הערכה עמוקה לחיילי וקציני היחידה על הפעולות שהם עושים יום וליל למען האזור כולו, על מרביתן לא ניתן לפרט, אבל אתן רק דוגמה אחת: מאז השבעה באוקטובר פעלו קציני היחידה לחילוצם של למעלה ממאתיים ישראלים, בהם חיילים, משטח A ואזורים מסוכנים במרחב. כל אירוע כזה היה בעל פוטנציאל להבערת האזור וחלילה פגיעות בנפש. חג שמח ושנה טובה״.

ראש המועצה האזורית בנימין ויו״ר מועצת יש״ע, ישראל גנץ: "אנו נמצאים היום יחד - ראשי הרשויות, קציני המטה והצבא וזו בעיניי בשורה גדולה וזה חלק מתהליך חשוב, כולנו עובדים יחד. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות בשם כל ראשי הרשויות, לראש המנהל האזרחי, תת אלוף הישאם אבראהים על כל עשייתו, התרומה והשותפות, לסגן האזרחי הלל רוט, סגן ראש המנהל האזרחי, אלוף משנה להט שמש, ראשי ענפים וקציני היחידה".

מפגש ראשי רשויות במנהל האזרחי (צילום: דוברות מתפ''ש)
מפגש ראשי רשויות במנהל האזרחי (צילום: דוברות מתפ''ש)

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן: "התודות שלנו הן לא רק על המפגש החשוב, אלא בעיקר על העבודה היומיומית, האמון המלא והשותפות בפעילות למען ביטחון התושבים ומרקם החיים של תושבי האזור. כמו כן, בהזדמנות זו אני מבקש לומר לכלל העוסקים במלאכה, ראש המנהל האזרחי, תא״ל הישאם אבראהים, סגניו, וקציני היחידה והמטה, המסורים העובדים לילות כימים לרווחת תושבי יהודה ושומרון".