מלחמת חרבות ברזל: כתב אישום הוגש בחודש שעבר נגד מוטי ממן, בן 73 מאשקלון, בחשד לביצוע עבירות ביטחוניות שעניינן קשר עם גורמי מודיעין של המשטר האיראני, ובהן תכנון התנקשות בראש הממשלה, שר הביטחון וראש השב"כ.‎ אייל בסרגליק, המייצג את הנאשם אמר: "היום היה דיון הארכת מעצר, בתיקים כאלו בדרך כלל יש התנגדות חריפה של המדינה לשחרור. בכל זאת המדינה הסכימה למציאת חלופה באמצעות תסקיר".

"מבחינת ההתייחסות שלי לראיות הוא גם עבר פוליגרף שמראה שלא היה לו כוונה לפגוע במדינת ישראל ושאין לו כוונה עתידית לפגוע במדינת ישראל ואין לו שיתוף פעולה עם גורמים איראנים, הוא עבר אותו בהצלחה", המשיך. "התייחסתי שבפועל יש לו אמירות רבות מתוך החקירות שלו שהוא אוהב את מדינת ישראל, כך גם על ידי אשתו, כך גם יעידו אנשים אחרים שהוא לא היה מסוגל לפגוע לרגע במדינה״.

תיבת פנדורה הגרעינית: השלכות בלתי צפויות של תקיפה ישראלית באיראן
הקרב על לבנון: ארה"ב פותחת במתקפה דיפלומטית חסרת תקדים

בדיון הארכת המעצר הראשון מאז התפוצצה פרשת הריגול החמורה מסוף חודש ספטמבר בה מואשם מוטי ממן בן ה72 מאשקלון , היום התייצב ממן בפני שופט המחוזי נאסר אבו טאהה. מצד המדינה נטען, "כתב האישום מאוד זהיר, הוא לא ביצע משימות עבור גורמי משטר איראני, בהיבט הזה הדברים האלו לא במחלוקת. אנחנו אומרים, וחושבים שדינו של הנאשם להיעצר עד תום הליכים".