צה״ל משנה את הלחימה נגד חיזבאללה והחל הערב (ראשון) לפעול נגד מוסדות הכלכליים של הארגון. במהלך השעות הקרובות מתכוון צה״ל להפציץ ולהקריס עשרות בנינים ומבנים אשר משמשים מטות של מערך הכספים של הארגון וכן את מערך התמיכה הכלכלי לפעילים. 

על פי דיווחים בלבנון, צה"ל תקף ברובע הדאחייה בביירות. כמו כן, מדווח על אזהרות לקראת תקיפה גם במוסדות כלכליים גם בעומק לבנון. עד השעה 01:00 בוצעו לפחות 13 תקיפות על המוסדות הבנקאיים של חיזבאללה בדאחייה, כך לפי "אל־חדת" הסעודי.  

תקיפה בלבנון, ביירות (צילום: רשתות ערביות)
תקיפה בלבנון, ביירות (צילום: רשתות ערביות)

גורמים ישראלים סיפרו ל"וול סטריט ג'ורנל" כי התקיפות נועדו לפגוע בנכסים הפיננסיים של חיזבאללה וכן להחליש את קשריו עם הקהילה. התקיפות התרחשו ביום ראשון בערב, בעוד סניפי הבנק ריקים מאדם. "מטרת התקיפה היא לפגוע ביכולתו של חיזבאללה לתפקד גם במהלך המלחמה אבל גם לאחר מכן, לבנות מחדש ולחמש את הארגון ביום שאחרי", אמר בכיר בצבא הישראלי בתדרוך לפני התקיפות.

צה"ל תוקף בדאחייה (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
חיזבאללה משלם משכורות של מאות דולרים בכל חודש לכל פעיל אולם המשכורות לפעילים שלו הן חלק מהתגמול. חיזבאללה דואג לממן סל רווחה רחב לכל פעיל ולכל משפחה. כאשר הוא דואג למימון טיפולים רפואיים, מימון סלי מזון וכלכלת בית, מימון מערכת חינוך, חוגי פנאי ועוד. בדרך זאת הוא יוצר מחויבות של הפעילים בארגון ובכך הוא משמר את כוחות בקרב האוכלוסייה בדרום לבנון וכן באזורים נוספים בהם הוא פועל בלבנון. באגף המודיעין של צה״ל מיפו את המוסדות הפיננסים של חיזבאללה את מקורות ההכנסה, את הסניפים של מוסדות התמיכה ועוד. 
רגע התקיפה בדאחייה (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
בצה״ל מתכוונים לפעול ולהפציץ עשרות מבינים של מקורות ההכנסה הכלכלית, את סניפי מוסדות התמיכה, את המרכז הפיננסי של הארגון, את הכספות בהן הזהב והכסף המזומן. בצה"ל אומרים כי המערכה הכלכלית. גד חיזבאללה תימשך במקביל ללחימה והמאמץ לפגוע בכלכלת חיזבאללה תימשך תקופה ארוכה.
זירת התקיפה בביירות, סמוך לשדה התעופה (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
זירת התקיפה בביירות, סמוך לשדה התעופה (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
זירת התקיפה בדאחייה (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
התקיפה בדאחייה בביירות (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')