בכיר במשמרות המהפכה האיראניים, מוחמד עלי ג'עפרי, אישר אמש (שלישי) כי ישראל תקפה בסיס באספהאן באפריל האחרון, בניגוד להכחשות הרשמיות של טהראן בזמן אמת. ההודאה הגיעה במהלך טקס אזכרה לעוזר מפקד משמרות המהפכה, עבאס נילפרושאן, שנהרג בתקיפה בביירות שכוונה נגד מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה

ב-29 באפריל האחרון דווח על מספר פיצוצים באזור העיר אספהאן במרכז איראן. סוכנויות הידיעות האיראניות, ובהן סוכנות פארס המזוהה עם משמרות המהפכה, דיווחו אז על הפעלת מערכות ההגנה האווירית בבסיס חיל האוויר האיראני באספהאן סביב השעה 4:00 בבוקר. בעקבות האירוע הושבתו טיסות בשדות התעופה האיראניים למשך מספר שעות. 

בזמן אמת הכחישה איראן כל תקיפה על מתקניה באספהאן, שם ממוקמים מתקנים גרעיניים, צבאיים ומרכז מחקר אורניום. סוכנות הידיעות תסנים ציטטה אז "מקורות מוסמכים" שהכחישו פגיעת טילים כלשהם במחוז, וייחסה את הפיצוצים ליירוט כלי טיס בלתי מאוישים. המפקד הצבאי הבכיר במחוז, סיאווש מיהן-דוסט, הצהיר כי לא נגרם כל נזק וכי הפיצוצים נבעו מירי מערכות ההגנה האווירית לעבר "עצם חשוד".

אמצעי התקשורת האיראניים המזוהים עם הממסד השמרני בחרו להשמיט את החלק בו הודה ג'עפרי בתקיפה הישראלית באספהאן, והתמקדו בעיקר באיומיו על תגובה חריפה במקרה של פעולה ישראלית עתידית.