גם בלבנון מאשרים: האשם ספי א-דין, מחליפו של מזכ"ל חיזבאללה לשעבר חסן נסראללה שנהרג בתקיפה ישראלית ובן דודו, נהרג גם הוא בתקיפה ישראלית - כך נמסר על ידי הארגון הערב (רביעי).

האשם ניהל את ארגון הטרור לצד סגנו נעים קאסם, מאז חיסולו של נסראללה, והיה צפויה להיבחר רשמית למזכ"ל הבא, למרות שטרם פורסמה הודעה רשמית. ספ א-דין, קרוב משפחה של נסראללה, ישב במועצת הג'יהאד של ארגון הטרור - שהוא הגוף האחראי על הפעולות הצבאיות. הוא גם היה ראש המועצה המבצע, ופיקח על ענייניו הכספיים והמנהליים של חיזבאללה.

ספי א-דין נטל על עצמו תפקיד בולט בארגון הטרור כשדיבר בשם חיזבאללה במהלך שנת הלחימה עם ישראל, תוך התייחסות ללוויה ולאירועים אחרים שנסראללה לא יכול היה להשתתף בהם מזמן מסיבות ביטחוניות. הריגתו שוחקת עוד יותר את ההנהגה הבכירה של ארגון הטרור כאשר תקיפות ישראליות פוגעות בדרום, במזרח בקעת בלבנון ובפרבריה הדרומיים של ביירות - כולם מעוזי חיזבאללה - וכשמחבלי חיזבאללה מבקשים לדחות את הפלישה הישראליות במדינה.

זאת לאחר שדובר צה"ל הודיע אתמול כי כעת ניתן לאשר שבתקיפה לפני כשלושה שבועות חוסלו בדאחייה שבביירות האשם ספי א-דין, ראש המועצה המבצעת של ארגון הטרור חיזבאללה וחסין עלי הזימה, ראש מטה המודיעין של חיזבאללה, לצד מפקדים נוספים בחיזבאללה. ההודעה מגיעה לאחר דיווח של רשת אל-חדת' הסעודית כי גופתו של האשם ספי א-דין אותרה.

על פי הודעת דובר צה"ל, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו, בהכוונה מודיענית מדויקת של אגף המודיעין, את המפקדה הראשית של מטה המודיעין של ארגון הטרור חיזבאללה, הנמצאת בתת קרקע, בלב אוכלוסייה במרחב הדאחייה שבביירות.