כתב אל-מיאדין, רשת התקשורת המזוהה עם חיזבאללה, כתב כי התקיפה כוונה למשרדי הטלוויזיה בביירות. זאת לאחר שדווח על תקיפה באזור הדרומי של ביירות, ליד שגרירות איראן לשעבר. עם זאת, באל-חדת' דווח על תקיפה ישראלית שכוונה לבניין הסמוך למבנה השגרירות לשעבר באזור אל-עוזאי. בהמשך הערב דווח בתקשורת הלבנונית על שורת תקיפות עזות באיזור: "עשר פשיטות בתוך זמן קצר".

בעיתון MTV דווח שהיא כוונה לדירה בקומה השנייה של בניין, ובאל חדת' טענו שהיא כוונה למשרד הטלוויזיה אל-מיאדין - ערוץ שמזוהה עם ארגון הטרור חיזבאללה.

עוד טענו כי טרם התקיפה היום (רביעי) לא הייתה אזהרת פינוי. כעשר דקות לאחר מכן, הוציא דובר צה"ל בערבית הודעת פינוי לאזורים הרלוונטים בדאחייה.

בהמשך לדיווחים על תקיפה בשגרירות, דובר צה"ל דניאל הגרי בראיון לערוץ אל-ערביה הסעודי: "ישראל עוקבת אחרי הקצינים האיראנים שמסייעים לחיזבאללה בביירות. לדבריו חיזבאללה זוכה בימים אלה לסיוע משמעותי מצד קצינים איראנים שנמצאים בשגרירות איראן בביירות. לטענתו הם עוזרים לארגון לשגר כטב"מים וטילים לעבר ישראל".

שגרירות איראן פרסמה לאחר התקיפות הכחשה: "לא מעורבים בהכשרת פעילי חיזבאללה בשטח השגרירות".

התקיפה התרחשה דקות אחדות לאחר שבוצע ירי חיזבאללה לעבר אזורים נרחבים בארץ: בשרון, בגוש דן, בתל אביב וכן במועצת שער השומרון, ולאחר יום שלם שבו אירעו מטחים כבדים לצפון ללא הפסקה, בהם נפגעו שני מבנים באזורי תעשייה וכן אדם אחד נפצע באופן קשה מרסיס.