דובר צה"ל בערבית, אל"מ אביחי אדרעי, התייחס היום (ראשון) למחסן הכספים התת-קרקעי שהכיל מצבור כסף מזומן וזהב בשווי עשרות מיליוני דולרים והתגלה מתחת לבית החולים א-סכל בביירות, באחד מהבונקרים של חסן נסראללה. לדבריו, הבונקר שאותר "יפריך את השקרים של חיזבאללה" ויחשוף את מה שהוא "ניסה להסתיר" מעיתונאים לבנונים.

לצד סרטון וצילום של הבונקר המדובר שהעלה לחשבון ה-X שלו הוא כתב: "לכל העיתונאים שהשתתפו בסיור במרכז א-סכל בביירות. באמת הופתעתם שלא מצאתם את הכניסה? למה ציפיתם, שחיזבאללה פשוט יכניס אתכם לכספת של ​​נסראללה?".

"למזלכם, המודיעין שלנו מדויק מאוד במידע שלו, וכעת אספר לכם בפירוט מה פספסתם. עקבנו אחר הדיווחים ששודרו על מסכי לבנון והצלחנו להפריך את השקרים של חיזבאללה ולעמוד על המיקום המדויק של הפתיחה. תסתכלו שוב על הקיר החשוד. זה מה שפספסתם, זה מה שהוסתר ממכם, זו הכניסה. חיזרו עכשיו לאתר, ומצאו כל דרך לתוך הריק הזה. דרך הקיר, דרך המעלית בחדר המדרגות, דרך קומה -1, בכל דרך שתוכלו לבחון אותה".

"יש כניסה לכספת של ​​נסראללה, ומתחת לבית החולים מסתתרים מאות מיליוני דולרים. אנו קוראים למוסדות החוק של ממשלת לבנון ולתקשורת - בואו לראות בעצמכם. בדיוק כפי שידענו היכן נמצא נסראללה, היכן נמצא האשם ספי א-דין".