רס״ן גיא יעקב נזריה ז"ל, בן 25 מעתלית, נפטר מפצעיו, לאחר שנפצע באורח קשה בקרב בצפון הרצועה, שאירע בתאריך ה-19.10.24. הוא שירת כמפקד פלוגה בגדוד 52, עוצבת ׳עקבות הברזל׳ (401).

ביום רביעי האחרון נפצע נזרי כשרסיס חדר דרך הכתף. הוא התעקש להמשיך ולהילחם עם חייליו. בשבת האחרונה נפצע שוב, כשטיל נ"ט חדר לתוך הטנק. הוא ניסה לחלץ את החיילים שלו שנותרו בתוך הטנק ונפצע באורח אנוש. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא מונשם ומורדם. במשך הימים האחרונים נאבקו הרופאים על חייו, עד שנאלצו הערב לקבוע את מותו. 

בעיריית עתלית ספדו לו: ״ועד מקומי עתלית ותושבי עתלית אבלים וכואבים את מותו של אחד מטובי בנינו - סרן גיא יעקב נזרי ז"ל. גיא, בנם של יעל ומיכאל, אח לתמר ויובל, שירת כמ"פ שיריון בגדוד 52, נפצע בקרב ברצועת עזה ונפטר הערב מפצעיו״.

תמר, אחותו התאומה של גיא נזרי ז״ל, פרסמה בפייסבוק סרטון שלו, טרם נקבע מותו. כך כתבה: ״אחי הגיבור שנפצע קשה מנ"ט בעזה, בשיחה לתלמידי בית ספר הנשיא בחיפה, שמונה חודשים לפני הפציעה״.

״טוב לחיות בעד ארצנו ואני לא פה כדי למות בעד ארצנו. אנחנו פה  להילחם כדי להישאר פה חיים ושלמים, להאריך את ההמשכיות של עם ישראל. עם ישראל זה עם חזק. אנחנו עם שחווה חורבן ועם שחווה משברים תמיד, וכמו שהוא נופל - הוא גם קם ונהיה יותר חזק. עברנו את מצרים, גירוש ספרד, השואה״, כך אמר גיא ז״ל לתלמידים. 

״אלה המילים שהוא בוחר להשתמש בהם״, אמרה עליו אחותו.״גיא נלחם במשך שנה למען חיים טובים יותר בארצנו, זו הייתה המטרה ולשם אנחנו הולכים. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה״.