עדכונים חיים

דיווח: הרוג בתקיפת בניין בדמשק; כ-20 מחבלים חוסלו ביממה האחרונה בלבנון

משרד ההגנה הסורי טוען כי התקיפה כוונה לעבר בניין מגורים בכפר סוסה שבבירה הסורית. במקביל, במהלך היממה האחרונה כוחות צה"ל חיסלו בדרום לבנון עשרות מחבלים ותקפו מאות מטרות

פעילות כוחות צה"ל בדרום לבנון, חרבות ברזל פעילות כוחות צה"ל בדרום לבנון, חרבות ברזל (צילום: דובר צה"ל)

דיווח: הרוג ולפחות שבעה פצועים בתקיפת בניין בדמשק

כלי תקשורת בסוריה מדווחים על לפחות הרוג אחד ושבעה פצועים בתקיפה שכוונה לעבר בניין בכפר סוסה שבדמשק.

סוכנויות הידיעות
פעילות כוחות צה"ל בדרום לבנון צילום: דובר צה"ל

ביממה האחרונה: כ-20 מחבלים חוסלו בדרום לבנון

במהלך היממה האחרונה כוחות צה"ל בדרום לבנון  חיסלו עשרות מחבלים ובמקביל, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו יותר מ-160 מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה. בין המטרות שהותקפו: משגרים, מבנים צבאיים ותשתיות צבאיות ברחבי לבנון. 

ברצועת עזה, אוגדה 162 ממשיכה לפעול במרחב ג'באליה, הכוחות מחסלים עשרות מחבלים ומשמידים תשתיות טרור. כוחות אוגדה 252 ביצעו פשיטות ממוקדות במרכז הרצועה ואיתרו תשתיות טרור של ארגון הטרור חמאס. גדוד תותחנים בפיקוד חטיבת האש 454 נכנס למבצע נקודתי במרכז הרצועה בו הוא ביצע ירי ארטילרי והשמיד מספר תשתיות טרור במרחב. כוחות אוגדה 143 חיסלו מחבלים והשמידו תשתיות טרור רבות של ארגון הטרור חמאס בדרום הרצועה.

אבי אשכנזי
תקיפות בדאחייה בביירות 23.10.24 צילום: רויטרס

לילה סוער בדאחייה: משרדי רשת הטלוויזיה המזוהה עם חיזבאללה הותקפו

על רקע עוד לילה (בין רביעי לחמישי) של הפצצות ברובע הדאחייה, במהלכן הותקפו משרדי רשת הטלוויזיה המזוהה עם חיזבאללה, ראש ממשלת לבנון, נג'יב מיקאתי, הביע פעם נוספת את רצונו להגיע להפסקת אש וציין: "לבנון מוכנה ליישם את החלטה 1701 במלואה, אם ישראל תתחייב לה".

אמש, במהלך שעות הערב המאוחרות החלו להגיע דיווחים על פיצוצים נרחבים באזור דאחייה. כתב אל-מיאדין, רשת התקשורת המזוהה עם חיזבאללה, מסר כי התקיפה כוונה למשרדי הטלוויזיה של הרשת בביירות. בהמשך הערב, דווח בתקשורת הלבנונית על שורה של תקיפות עזות באזור: "17 פשיטות בתוך זמן קצר".

סוכנויות הידיעות