בפתח שעת התוכנית השנייה שלהם ב-103FM הבוקר (ראשון) שוחחו בן כספית וינון מגל על הסערה סביב הרפורמה במערכת המשפט וההפגנות בעקבותיה. "לא לעולם חוסן, ראינו מה אתם עושים וכמה המדינה חשובה לכם. אנחנו בשלטון עוד הרבה זמן, אתם יכולים להתבשם מהסקרים, הכל בסדר. אנחנו כרגע בשלטון ואנחנו מנהלים את המדינה", אמר מגל בפתח השיחה.

"אף אחד לא פגע ביום הזיכרון, אף אחד לא עשה את זה", השיב בן. "בנוגע לבאר שבע, אי אפשר לומר למשפחות שכולות מה לעשות. אפרופו יום הזיכרון, זה מזכיר לי מה עשיתם שנה קודם לנפתלי בנט. קבוצות המחאה הודיעו לא לפגוע ביום הזיכרון".

בהמשך, שב והביע כספית את מורת רוחו נוכח הבטחותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא יוקר המחיה: "מה שאמרת לא נמצא בתקציב, יא שקרן, כל מה שעניין אותך זה למנות את השופטים כדי שתוכל להימלט מאימת הדין. אם יש אבן אחת שהם לא הפכו בממשלה, הם יהפכו. הכול קורס, שר המשפטים לא ממלא את תפקידו, הדבר היחיד שמעניין אותם הוא להשמיד את מדינת ישראל".

מגל ענה לו: "אתה מגדיר את עצמך עיתונאי, אבל אתה הולך להפגנות ומקדם אותן, הפיד שלך ברשתות החברתיות הוא בסימן קידום המחאה. זה נראה לך סביר והגיוני שעיתונאי אובייקטיבי מתנהג כך? או שאתה אומר שיש לך פוזיציה. בוא נפתח את זה, ונראה מי הולך להפגנות. אתה לא קורא לעצמך עיתונאי? זה שאני וסג"ל יושבים פה זה החריג שמעיד על הכלל, אבל זה משתנה. הכל אצלכם הפוך, אתה אומר עוד הפעם דבר שקר".

את הדיון, סיכם חברו למיקרופון, באומרו: "אני מוכן לחתום על מסמך בו אני מודה שאני לא עיתונאי ואני תועמלן, ואתה תסכים שאתם אפסים, כולכם. אני חושב שזה הוגן".