שר התקשורת שלמה קרעי ויו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן הגיעו היום (ראשון) לנאום בכנס החירות של התנועה הליברלית החדשה, והתייחסו בין היתר לתוכניות שהם מעוניינים לקדם במסגרת תפקידם. אולם, לאחר שכל אחד מהם עלה לדבר התפרצו אל דבריהם מספר אנשים בקהל שקטעו את נאומם.

"לך לעזאזל, אפס": ח"כ קרעי הותקף ע"י מפגין בבאר שבע | צפו בתיעוד
רוטמן יורה: "גנץ רוצה לפוצץ את המו"מ, הרפורמה תעבור בקרוב" | האזינו לראיון

צפו בהפרעה לדבריו של השר קרעי:

מפגינים מפריעים לדבריו של שר התקשורת שלמה קרעי. (צילום: אבשלום ששוני)

לשר קרעי צעקו לעברו חלק מהאנשים בקהל "פשיסט", "חסר אחריות", ו"לא רוצים לשמוע אותך". מנגד, ענה השר קרעי לקהל "חבל שאבירי הדמוקרטיה לא מוכנים לשמוע דעות אחרות״. 

מפגינים מפריעים לדבריו של שר התקשורת שלמה קרעי (צילום: אבשלום ששוני)
מפגינים מפריעים לדבריו של שר התקשורת שלמה קרעי (צילום: אבשלום ששוני)

ההפרעות לדבריו של השר נמשכו כ-20 דקות, ולאחריהן ציין קרעי: ״זאת בדיוק הסיבה שצריך רפורמה בתקשורת כי הציבור מוסת על ידי ערוצי התעמולה״.

שר התקשורת שלמה קרעי (צילום: אבשלום ששוני)
שר התקשורת שלמה קרעי (צילום: אבשלום ששוני)

לאחר מכן, עלה לדבר יו"ר ועדת החוקה רוטמן, והתייחס לרפורמה במערכת המשפט: "אם בית המשפט העליון יהיה בצד שלי יהיה לי יותר קשה לגייס רוב פוליטי להעביר רפורמה. יש קיבוע בחוקה שלא תמיד מתאים למבחן הזמן. לכן חוקה היא לא פיתרון קסם. אנחנו רואים את זה בארצות הברית".

שמחה רוטמן (צילום: אבשלום ששוני)
שמחה רוטמן (צילום: אבשלום ששוני)

כמו כן, הוא התייחס ללשכת עורכי הדין ואמר: "אני בהחלט חושב שבכל הנוגע לבחירת שופטים כשיש שופט שהולך לגייס את ראש הלשכה לטובתו אני מאמין שאין לו מקום להתערב. אני חושב שעצם ההצדקה של קיומה של לשכה לוקה בחסר. אני חשוב שאפי נווה כראש לשכה, יותר מראשי לשכה אחרים, פעל יותר למענם יותר. אני לא בעד הלשכה ולא בוועדה לבחירת שופטים". כשסיים את דבריו קמו לעבר רוטמן מספר אנשים שצעקו "בושה". 

צפו: 

מפגינים צועקים "בושה" ומפריעים לדבריו של ח"כ שמחה רוטמן. (צילום: יח"צ)