מבצע "מגן וחץ": מתברר כי טרם היציאה למבצע בעזה וחיסול שלושת הבכירים של הג'יהאד האיסלאמי, ארבעה שרים ידעו על כך מראש. גלנט, דרמר, לוין וסמוטריץ' ידעו על החיסול בעזה לפני הביצוע והיו שותפים לסוד.

עוצמה יהודית: "בעקבות קבלת עמדתנו - נחזור להצביע עם הממשלה"
40 כלי טיס ושלושה יעדים: כך נראתה התקיפה המפתיעה של צה"ל בעזה

כאמור, צה"ל פתח הלילה במבצע צבאי ברצועת עזה בו תקף מטרות של הג'יהאד האסלאמי, ובמסגרתו חוסלו בבכירים בזרוע הצבאית של הארגון, בהם חליל בהיתיני, האחראי על הירי הרקטי למרחב עוטף עזה, טארק עז אלדין, האחראי על כוונת פעולות הג'יהאד ביהודה ושומרון וג'האד ע'נאם, מזכיר המועצה הצבאית של ארגון הטרור. 

סיעת עוצמה יהודית, ובראשה השר בן גביר שלא ידע על התוכנית מראש, בירכו על המהלך ומסרו: "בעקבות קבלת עמדתנו והמעבר מהכלה להתקפה בסיכולים הממוקדים של בכירי הג'יהאד האיסלאמי נחזור להצביע עם הממשלה. יש לקוות שההתקפיות תישמר לאורך זמן". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מבחינת בן גביר, כך לדברי מקורביו הבוקר, המבצע בעזה לא קורה "בזכותו", שכן האפשרות של סיכולים ממוקדים כבר עלתה בדיונים ביטחוניים האחרונים. מבחינת בן גביר ההחרמה שעליה הוא הצהיר אחרי המטחים מעזה ותגובת צה"ל עליהם נתנה "דחיפה" לבצע את המתוכנן.

גם השר בצלאל סמוטריץ', יו"ר הציונות הדתית, הגיב על המבצע שאירע בלילה: "אזרחי ישראל בידיים טובות ומי שיפגע בנו צריך לדעת שהוא לא ינקה בזמן ובעיתוי הנכון. תודה לצה"ל ולכוחות הביטחון על הביצוע ולראש הממשלה ושר הביטחון על ההובלה. חיבוק גדול לתושבי הדרום ותודה לאזרחי ישראל שנותנים אמון גם כשאי אפשר לומר הכל בזמן אמת. צה"ל ערוך להמשך".