כמדי יום, שבו בן כספית וינון מגל אל עמדת השידור בתוכניתם ב-103FM וסקרו יחדיו את הידיעות האחרונות בזירה המדינית והפוליטית מהיממה האחרונה. את השיחה בין השניים, החליטו לפתוח בדיונים סביב הרפורמה המשפטית וההפגנות הרבות ובלתי הפוסקות שמתקיימות נגדה ברחבי המדינה.

גדעון סער על השיחות בבית הנשיא: "בקואליציה לא שינו דיסקט"
"הרפורמה לא תיקבר": שר בממשלה מסביר כיצד תחודש החקיקה

ינון: "זה הכול שקר, הם לא רוצים דמוקרטיה, הם רק רוצים להפיל את שלטון הימין, הם לא מקבלים את הדמוקרטיה ולכן לא נותנים לשמחה רוטמן לדבר כשהוא מדיע לאוניברסיטה. צועקים דמוקרטיה, אבל מדובר בתעמולת כזב". 

בן: "רצוי וראוי לרצות להפיל את הממשלה המטורפת שקמה. האנשים יצאו מהבית רק בגלל המהפכה המשפטית, זה גם ינון מגל יודע, לא בסתר ליבו אלא במרכז מוחו. היום אתם טוענים שלא לגיטימי לנסות להפיל את הממשלה הזאת, אבל בשנה שעברה היה לגיטימי להפיל את הממשלה הקודמת".

ינון: "במשך שנים אתם צועקים 'מכונת רעל', אבל במה אתם טובים יותר? אתם מדברים על שנאה? תסתכלו על האנשים המוסתים שלכם. אתם צועקים בושה, אבל אין לכם טיפת בושה - זאת מעבדה להסתה, אתם מכשירים אלימות, לא תירגעו עד שיישפך דם. אתם מרגישים אדוני הארץ, שהכול מותר לכם. אנו נזכור את כל זה". 

בן: "אצלנו זה בלשון עתיד, אצלכם זה בלשון הווה ועבר. כל מעשי האלימות על רקע פוליטי בישראל המודרנית באו מהימין לשמאל. מה שמעניין את המופרעים האלה, זה רק לשלוט".