חבר הכנסת ניסים ואטורי שוחח הבוקר (שלישי) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לכך שהעמיד את עצמו כמועמד לוועדה לבחירת שופטים מטעם הקואליציה. "אני רואה את עצמי מועמד ראוי. נבחרתי על ידי הציבור לכנסת, אני משפטן ואני עוסק בזה", ציין. 

הדילמה של נתניהו: אולטימטום של לוין מול עימות עם האופוזיציה
תחילת הדרך לפשרה? המסר המפתיע של לשכת רה"מ על הוועדה למינוי שופטים

עוד הוסיף: "אמרתי למי שצריך לדעת בלשכת נתניהו, אני מעריך שהוא יודע. הכל תלוי מה יהיה, ארוץ עד הסוף". על השיחות בבית הנשיא, אמר: "אין בעיה שנלך לקראת אם יהיו הסכמות. אם אין הסכמות, הכל פתוח. לא נתרפס בפני כולם, אנחנו לא באוריגמי. באנו כדי לשלוט, נבחרנו על ידי העם ואנחנו צריכים לשלוט". 

נתניהו בוועדת השרים ליוקר המחיה, איתי בית-און /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

"אני חושב שאני ראוי לוועדה לבחירת שופטים, גם אם אני מהקואליציה. אם אני לא אבחר, אני מקווה שיהיו נציגים אחרים טובים. אני רואה את זה כהתמודדות פתוחה, יכול להיות שגם באופוזיציה יצביעו לי", הוסיף.

כמו כן, כשנשאל בנוגע לכרזת שיט תענוגות ביוון, שפניו מתנוססים על הפוסטר שלה, אמר: "זה לא אירוע שלי פרטי, זה של פעילים בליכוד ואמרתי שאהיה מוכן להצטרף. זו מודעה של חברי ליכוד שעושים איזשהו כינוס בפגרה. אמרו לי שזה בערך 400 יורו. לכל חבר כנסת יש אירוע שנתי, זה אירוע פוליטי. שרים ישמחו להגיע, כשמגיעים הרבה פעילים בכמות כזאת. גם חברי אופוזיציה שאלו אם הם יכולים להצטרף". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm.