בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר (שלישי) על תכנית "הפטריוטים" המשודרת בערוץ 14, בהנחיית מגל. "אני חושב שהצופים שלי רוצים שיהיה להם כיף, הם רוצים להנות, בשעה רבע לתשע עד עשר הצופים או שראו מהדורת חדשות או שהיו באינטרנט כל היום, הם רוצים תוכנית כיפית, משהו שהם ייהנו ממנו. כשיש לך את כל האירועים של השגרה, הבנו. אני בא לעשות שואו, זה שואו ניוז. זאת בהחלט תוכנית גם חדשות וגם בידור", ציין מגל. 

עבאס תוקף את נתניהו: "לא נהיה חלק מתיאטרון, שיחליף את בן גביר"
ואטורי מכחיש שהשיק קרוז לחברי ליכוד: "האירוע לא שלי" | האזינו

כספית השיב: "בסוף יש פה התנגשות בין ביביסט לאנטי ביביסט שקורעת פשוט הכל. יש מחלוקת אידאולוגית מאוד קשה פה, תוכנית כזו שיש בה סוג של ריאקציה חשמלית כימית וגרעינית. יש קהל ביביסטי שמתעב אותי, אבל קהל חרדי אומר שהוא עם הדעות שלך אבל מתים עליי".

מגל: "לא להתקשר, לא לשלוח הודעות, אני מוצף, אני שחוק מדי, אני עייף מדי". בשלב זה, עברו השניים לדבר על סוגית המחלוקת בנושא הרפורמה המשפטית.

המחאה נגד הרפורמה המשפטית, רחובות, צילום: גלעד פירסט

כספית: "פרופ' קרנית פלוג אומרת שחלק מהנזקים הכלכליים שגרמה הרפורמה אינם הפיכים". 
מגל: "עובדה שכל הפגיעה לא נעשתה מהרפורמה אלא מההפגנות נגד הרפורמה, מחשש שזה סוף הדקמורטיה. בגלל הקלאש בחברה הישראלית הייתה פגיעה, זו הפגיעה שנעשתה. תחליטו איפה הבעיה ברפורמה, ונתקדם משם".

כספית: "הרפורמה כבר לא קיימת ופירקנו את חבורת המופרעים הזו, בכל מקום שהחבורה הזו מגיעה הם שומעים אותנו והם ישמעו אותנו. אני פה כי 103 עדיין החליט כרגע לא להיות ערוץ 14. הפולנים קיבלו השראה מהמוחים שלנו ויצאו לרחובות. זה לא רק רפורמה, כל החבילה של הטרללת שאתם רואים, מי שלוחץ ידיים לאבי מעוז לא יגיע לארה"ב".