בן כספית וינון מגל התווכחו היום (רביעי) בפתח תכניתם המשותפת ב-103FM כאשר מגל התייחס לציוץ של בן כספית שתקף את המפגינים מול ביתה של היועמ"שית גלי בהרב-מיארה. 

"הדת מתייחסת אלינו כמו לבהמות": ינון מגל ובן כספית בוויכוח באולפן

ינון אמר: "איפה הייתה ההפגנה שהזכרת עם המגפונים וכל הדבר הזה? אצל גלי בהרב־מיארה בתל אביב. כתבת בציוץ שלך 'מכונת הרעל הגיעה לגלי בהרב־מיארה' ואתה מראה אנשים עם מגפון? אוי, 'אנשים עם מגפון הגיעו להפגין, זו מכונת רעל'. אנשים, טיפת מודעות. במשך חודשים אתם מטרללים פה מדינה שלמה עם המגפונים שלכם והזמבורות, עושים הפגנות, נצמדים לח"כים ולשרים לאוזניים עם המגפונים שלכם. פתאום עושים הפגנה מול גלי בהרב־מיארה עם מגפון, אז אתה כותב 'מכונת הרעל'? לא ידעתי שאתה יכול ליצור כזה אירוע של חוסר מודעות".

בן השיב לו: "אני תמיד בדילמה הזאת אם להתייחס לכל הר המלל הזה שלך, כי רובו לא מצריך התייחסות. תודה שאתה מרים לי להנחתה לגבי המגפון. אני לא זוכר שגלי בהרב־מיארה ירדה למטה וחטפה למישהו את המגפון".

מגל המשיך: "התקיימה אתמול הפגנה מול הבית של יאיר לפיד. הם צועקים, 'שיחות ההונאה יחסלו את המחאה', ואז באה אחת מתקנת אותה, 'את המדינה', אז היא מתקנת 'לא את המחאה, את המדינה'. הכול מבולבל, כל האירוע לא קוהרנטי. כל רגע זה סיפור אחר. אתמול כבר הגענו לזה שזאב רז מדבר על זה שהבעיה ברפורמה היא על התקציבים בחינוך. לחסום כבישים זה פלילי. בגלל זה עד היום אין אף כתב אישום לחצי שנה של מחאה שחסמו פה כבישים, כולל את איילון לבוקר, צהריים וערב. אף כתב אישום. אבל שם? (בתקופת ההתנתקות) היו מאות כתבי אישום. 700 כתבי אישום". 

בן סיכם: "המחאה נגד הרפורמה, מרוב שאתה חושב שהיא מבולבלת, היא מאוד מאוד מסודרת ויעילה וממשיכים בכל מקום. אפילו סילמן שיצאה להפלגה, מצאה חצי שייטת 13 עליה. רוטמן אתמול חטף ממישהי בכנס שבו סגנית נשיא ארה"ב שוב תקעה אצבע בעין של ממשלת המופרעים שלנו. אגב, אנחנו יודעים, אסור לחסום כבישים, ובהפגנות חוסמים כבישים. אגב, גם ב'הפגנת המיליון' שלכם חסמו כבישים. המשטרה מכילה את זה לפי מה שקורה בשטח, לפי כמה זה מסודר, כמה זה מסוכן, האם יש הידברות. האם אנחנו יודעים שזה לרבע שעה או לכל היום וכו'".