ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) שוחח היום (חמישי) עם סיון כהן ב-103FM על השמועות לפיהן בכוונתו "לערוק" ממפלגתו ולעבור לליכוד והכחיש בנחרצות: "דברים שנאמרים כרגע הם בגדר של בדיות, זה תרחיש היפותטי לחלוטין". 

משלם מחיר: השר בן גביר הדיח את ח"כ אלמוג כהן מוועדת חוץ וביטחון
"לא מרגש אותי": אלמוג כהן על "החרם" מצד בן גביר וחברי מפלגתו

אלמוג כהן מתעמת עם תושב שדרות

לדבריו, "אני צולמתי מדבר עם צחי ברוורמן במסדרון, לא בהסתר, לא בהיחבא, דיברתי איתו על שדה התעופה בנבטים, זהו צו השעה. אני חייל של הנגב, ושוחחתי עליו על מה שחשוב". עוד אמר: "עם כל האנשים דיברתי ואדבר על נושא הנגב".

היה שיח על עריקה?
"לא, חד וחלק לא. כרגע בזמן הקרוב אמורה להתקבל החלטה היכן יוקם שדה התעופה הבא. אני כחייל של אנשי הנגב, שליח נאמן של אנשי הנגב, פועל מאחורי הקלעים, מלפני הקלעים, מתחת לקרקע, מהאוויר ומהים כדי שהשדה הבא יהיה בנבטים. הכתב הוא כתב מצויין, עדיין, אני אומר בצורה חד משמעית - אני מדבר עם כולם, כל מי שאני מדבר איתו זה קשור בנושא אחד בלבד - הנגב, זה מה שמעניין אותי".

כשנשאל אם יש אפשרות שיערוק הכחיש נחרצות: "אני לא מכיר סנריו, זה תרחיש היפותטי מבחינתי לחלוטין. אני אומר בצורה חד משמעית - הדברים שנאמרים כרגע הם בגדר של בדיות. השר רוצה להפריש אותי? אני לא מכיר דבר כזה. היו חילוקי דעות ויהיו חילוקי דעות".

בעוצמה יהודית לא יכריזו עליך כפורש?
"אני לא מכיר דבר כזה. אני חייל שרואה מולי כיפה שהוא צריך לכבוש, אם אתחיל להתייחס לכל רעשי הרקע מסביב אני בוודאות לא אכבוש את הכיפה. אותי מעניין דבר אחד - אני חייל של הנגב. הליכוד הם השותפים שלנו, אני מדבר המון עם אנשיו של ראש הממשלה, עם שרי הליכוד שנוגעים בנושאים שאני מטפל בהם".

הוא הוסיף: "אני מדבר איתם כבר תקופה ארוכה מאוד. אתמול בשלוש בצהריים היה פיצוץ אדיר באזור רהט קריית גת, ילדים ברהט נמלטו וצעקו כי הם פוסט טראומתיים ובקריית גם כמובן אותו הדבר. זה היה אימון של הצבא אבל אף אחד לא חשב להודיע לתושבים פה. הם שותפים שלנו, לכן אותה תמונה שפורסמה היא לא פורסמה מחדרי חדרים".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm