ינון מגל וחיים לוינסון פתחו את הבוקר (שני) בתוכניתם ב-103FM בסקירת המתרחש בזירה המדינית והפוליטית מהעת האחרונה. בשיחתם, התייחסו השניים לקריירה הפוליטית של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. לאחר מכן, עברו השניים לשיחה לא צפויה על הקריירה הפוליטית של מגל.

פרשן מעריך: "בסופו של דבר נתניהו ישאף לעסקה עם הסכמה לקלון"

מגל: "בן גביר רגיל כל חייו לעשות מניפולציות תקשורתיות, ופתאום הוא צריך להביא קבלות וזה כבר סיפור אחר. אני טוב במה שאני עושה, והפוליטיקה הרבה יותר קשה מאשר התקשורת. מה קורה בפוליטיקה? תראו את בן גביר, מה אומרים לו, והוא שותק. הוא לא יכול להתערב בפעילות המשטרה, אבל כשיש בעיות בתפקוד המשטרה למי אתם באים לטענות? לבן גביר".

לוינסון: "אדם שניהל כל החיים שלו קמפיין נגד מעצרים מנהלים, ואתמול חבר כנסת בסיעתו מגיש חוק עוד יותר דרקוני - זה נראה לך סביר? אתה בהתקף מגלומניה מתמשך. אתה משוכנע שאתה יכול או צריך להיות ראש ממשלה. כשתגיע לשם, תזכור שלהיות עיתונאי מוצלח זה לא אותו דבר".

מגל: "כבר הייתי פוליטיקאי מאוד מוצלח. אני ממש לא באובססיה לחזור לפוליטיקה, אני סתם מפלרטט עם האירוע ומשתעשע. מה יהיה עם כל האנשים האלה? הם לא עובדים? מה אתם עושים? אתם משועממים? אתמול ירקו על ישראל כ"ץ. ירקו עליו! אתה קולט מה קורה פה? אין להם פרומיל ממה שיש לנתניהו. אני ראיתי את ההפגנה וראיתי שכולם פנסיונרים. אולי יש להם פנסיה תקציבית, אבל שיעשו משהו - שישתו קפה, שיקראו עיתון".

לוינסון: "אני על תקן ורדה רזיאל ז'קונט בתוכנית הזו - בן בא לריב איתך, אני בא לטפל בך".