ינון מגל ויריב אופנהיימר פתחו את תוכניתם הבוקר (חמישי) ב-103FM בשיחה על הדרמה שהתקיימה אתמול בכנסת עם ההצבעה לוועדה למינוי שופטים וגם על עתידה של הרפורמה המשפטית.

לפיד טוען: זו ההבטחה שקיבלתי מ"המורדים" בליכוד
רועי נוימן, ממובילי המחאה: "כל עוד אין גניזה, נהיה ברחוב"
גורמים בליכוד: "הבעיה לא אצל נתניהו, אלא אצל לוין ומחנה הרפורמה"

יריב: "נבחרה נציגת אופוזיציה לוועדה למינוי שופטים, במדינה דמוקרטית זה לא היה מגיע למהדורות, רק בממשלה המטורללת והלא נורמלית שלכם, זה הפך לשיחת היום. אתה יודע מי היה נציג האופוזיציה בממשלה הקודמת? שמחה רוטמן. אנחנו הכנסנו אותו, ולא עשינו מזה דרמה ולא רצינו לדחות את ההצבעה, כי זה הנוהג. זה שהיינו צריכים לעבור את כל מערכת הייסורים, ועל הדרך להנות כי הושפלתם. זה מה שהיה צריך לקרות".

בנימין נתניהו תוקף את יאיר לפיד ובני גנץ (צילום: לשכת רה"מ)
ינון: "תשמע, זה לא נעים, אבל זה לא נורא. אני לוקח בפרופורציה את האירוע, נחמד, מעניין. אני לא מבין למה האופוזיציה לא ממשיכה בשיחות, נבחר הנציג שלהם, מה הם רוצים? קצת קשה לנתניהו להתנהל בכל הכאוס הזה שכל אחד עושה מה שהוא רוצה, ההיא רצה, יש בוגדים. אי אפשר לדעת מי בגד, מי החשודים המיידיים? אלה שמתנהגים על פני השטח בצורה שלא תואמת מעמד של חבר כנסת בנבחרת. אם זה ביטן, אם זה אדלשטיין, אם זה גילה גמליאל".

יריב: "יש כאן ראש ממשלה שהחליט לא ללכת עם הצד של יריב לוין, האם אתה בצד של נתניהו?".  

ינון: "זה מאוד חורה לי כאזרח המדינה עיוות המציאות מי ששורף את המדינה זה לא אנחנו זה אתם, כל התבהלה שנתניהו הולך בין הטיפות זה בגללכם, כל חבורת מחרחרי המריבות". 

יריב: "הצלנו אתכם, אתם צריכים להגיד תודה למפגינים".