אתמול החליטו בערוץ 12 לשדר לאחר החדשות את "פגוש את העיתונות" עם עמית סגל ובן כספית, במה שהיה גם קרב רייטינג מול ינון מגל ו"הפטריוטים" בערוץ 14. לוינסון ומגל התווכחו היום (שלישי) בתכניתם ברדיו 103FM על נתוני הרייטינג, וגם על ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית.

לוינסון טען ש"הפטריוטים" משכו צופים בעזרת הודעה שקרית: "אנשים שולחים לי סמס שנשלח בתפוצת הימין על האם רה"מ יגיע לפטריוטים. רימית". מגל ענה לו: "מה מפריע לך? אז עשיתי 8.3, מה אתה כל כך מתרגש?". בתגובה, לוינסון עקץ: "גנבת פה אחוזים. קשה לי להחזיק את השידור איתך בלי פאולה וליאון". 

לוינסון טען להצלחת ההפגנות: "אני רואה שבינתיים יש הצלחה מאוד גדולה למחאה. שבועיים סוערים פה". על כך ענה ינון: "מצמצמים את עילת הסבירות, אוי אוי אוי". בתגובה, לוינסון עקץ: "אולי נעשה שיחות עם מאזינים כי אנחנו לא מצליחים למצוא מרואיינים? אולי אחרי שבועיים הפורמט איתי מוצה, צריך להחזיר את בן". ינון שאל: "אתה מדבר איתו?". לוינסון חשף שהוזמן אתמול להתראיין בערוץ 12: "גילוי נאות, הזמינו אותי לפגוש את העיתונות אתמול ולא יכולתי ללכת, לא היה לי בייביסיטר בערבים. האמת שקצת התבאסתי אחרי שלא הלכתי". 


בנוגע להפגנות בחודשים האחרונים, ינון האשים: "האשמתם את הימין שהוא הולך לעשות אירועי קפיטול. בסוף אתם עושים". לוינסון תקף: "צפית באירועי הקפיטול המקוריים? עשיתם דה לגיטימציה לבחירות כמו שעשו בארה"ב. מה המקסימום שמחנה השמאל החנוני והמסכן הזה יכול לייצר לעצמו? חמישה אנשים שנכנסו לכנסת והדביקו את עצמם לרצפה. זו האלימות המטורפת והפראית של מחנה השמאל". ינון לא התרשם: "על מה אתה מדבר? לא צעקו? לא השתוללו? פתאום הכל טוב? בגלל שזה אשכנזים?". לוינסון הגן על המפגינים: "סך הכל הדביקו את עצמכם לרצפה. הבריונים שלכם שורפים". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm