חבר הכנסת נאור שירי התראיין הבוקר (שלישי) בתוכניתם של ינון מגל וחיים לוינסון ב-103FM ושוחח עמם על תחושותיו בנושא "יום השיבוש הלאומי", יום של מחאות, חסימות ושיבושי כבישים לאור הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות שעברה בקריאה ראשונה בכנסת. 

לאחר ההצבעה במליאה: מהי עילת הסבירות ומהן ההשלכות של צמצומה?

"המחאה לא מאורגנת על ידנו, בטח לא השיבושים", אמר החה"כ. "אני תומך בזכותו של כל אחד להפגין, ואני תומך בהפגנה שמייצרת נראות. אני לא רוצה לשבת בבית ולקוות שמישהו ידבר על זה. הפגנה צריכה להיות נוכחת במרחב הציבורי עם כל אי הנוחות". 

כזכור, חה"כ שירי הוא זה שזימן את המפגינים שהתפרצו אל הכנסת במהלך המליאה והוצאו משטח המשכן מאוחר יותר. את בחירתו זו הסביר: "אנשים התקשרו, רצו פגישה, נכנסו, אני לא רואה ששום אנרכיה הייתה במשכן. אנשים צעקו דמוקרטיה. את הפורעים שבכנסת הכניסו מפלגות אחרות, כולל ברשות השר לביטחון לאומי שהוא הפורע הראשי. ביקשו פגישה, לא היה לי מושג שזה מה שיקרה. ראיתי אותם נגררים על ידי משמר הכנסת, לא ראיתי שום פרובוקציה יוצאת דופן". 

בהמשך, התייחס אל הביקורות המגיעות מארצות הברית לנוכח האירועים האחרונים המתרחשים במדינה ואמר: "אני לא מומחה ליחסים בינלאומיים, אי אפשר לקבל כל היום עזרה וסיוע עשרות שנים, אני מדבר על ידידתנו הגדולה ביותר. אני תומך במערכת יחסים שכוללת גם הבעת ביקורת. גם הרפובליקנים בארה"ב יגידו שהחלקנו על השכל. אני לא חושב שנחצו פה קווים, יכול להיות שאני טועה. ארה"ב רואה בנו כנקודת אור באזור הקצת משוגע פה, הצורה בה זה נעשה מפריעה להם".