בפתח השעה השנייה של תכניתם ב-103FM הבוקר (רביעי), ינון מגל וחיים לוינסון התווכחו והתייחסו למושג "משיחיים", סוגיית עילת הסבירות ויחסי ישראל וארה"ב. 

ינון אמר ללוינסון: "חיים אני משיחי. יהודי זה משיחי. יהודי מאמין בגאולה. פתאום עכשיו זה לא לגיטימי להיות משיחי. אני משיחי גאה ואני מאמין בביאת המשיח ובביאת בית המקדש. בשם איזו אידאולוגיה?" 

לוינסון השיב: "אתה יכול להאמין במה שאתה רוצה, הצרה איתכם, המשיחיים, שאתם חושבים שההגעה של המשיח זה לא רק אם אני אעשה דברים, אלא  אני צריך שכל עם ישראל יחזור בתשובה ויהיה כזה. זו הבעיה שלי עם המשיחיים, שאתם נדחפים לי לחיים בשם החזון שלכם. לנהל את חיי לפי זה שהמשיח עוד מעט יבוא, זה קצת הזוי". 

נתניהו יוזמן לבית הלבן? ביידן האשים: "ממשלתו - הכי קיצונית שראיתי"

"ריכוך" לעילת הסבירות? זה מה שהקואליציה מתכוונת להביא לקריאה שנייה ושלישית

במהלך השיחה התייחסו השניים לסוגיית עילת הסבירות וכוונת הממשלה לצמצמה. ינון אמר: "להגיד שהם רוצים את החברים שלהם בעליון? מה היה פה עד היום בעליון? חברים של מי מונו לעליון? בסבירות של מי פעלו עד היום? כמה אתה יכול לאמץ את הנרטיב של כל אלה עם התבהלה? יותר מחצי מהציבור לא מיוצג בעליון ורוצים לשנות את זה, אז פתאום אומרים 'איזו תבהלה?'" 

לוינסון השיב: "אבי מעוז, למה בית המשפט העליון כל כך מפריע לו? תמיד כשאתם אומרים 'המשפטנים חסמו אותנו', מה המשפטנים חסמו אתכם לעשות?"

השניים גם תהו לגבי היחסים בין ישראל לארצות הברית, על רקע המאמר של תומאס פרידמן ב'ניו יורק טיימס', שבו נכתב כי 'ארה"ב אולי תשנה את היחס שלה לישראל'. "זה מתחבר לדברים שג'ו ביידן אמר. יכול להיות שהם משקפים שינוי דרמטי בגישה של המפלגה הדמוקרטית כלפי ישראל", טען לוינסון. 

ינון השיב : "עם כל הכבוד, בעל טור כתב טור". בתגובה אמר לוינסון: "אולי זה משקף הלך רוח. נשיא ארה"ב אמר 'זאת הממשלה הקיצונית שאני ראיתי מימי חיי, לדברים האלה יש משמעות, אתה לא חושב?"