יום חמישי כבר כאן, ועמו ינון מגל וחיים לוינסון, ששבו אל אולפן השידור בתוכניתם ב-103fm וסגרו את השבוע בדרכם המיוחדת - ויכוחים הדדיים על ענייני דיומא. בפתח הדברים, התייחסו השניים לצוותי האוויר שהבהירו כי יסרבו לשרת במילואים במידה והרפורמה במערכת המשפט תמשיך להתקדם, ואף הבהירו כי ידונו בנושא עילת הסבירות.

"סימבולי לסיטואציה הבלתי הגיונית": הצלמת מאחורי התמונה שעוררה סערה מגיבה
יאיר נתניהו לוחץ על אביו: "לא להתקפל" בנוגע לחוק עילת הסבירות

ינון: "מה קורה פה עם הטייסים האלה? הם עושים ערב בו יסבירו להם על עילת הסבירות, והם יחליטו אם הם טסים או לא. זה נראה לך נורמלי? זה נראה לך סביר והגיוני? כל הכבוד שאתם יודעים להטיס מטוס, אני עשיתי רישיון על טרקטור. אתם תחליטו אחרי שהשקיעו בכם עשרות מליונים, תעשו ערב בו תשמעו צד אחד ונחכה להחלטה שלכם? נראה לך סביר שאנחנו באירוע סביר?".

לוינסון: "אני חייב להגיד שכואבת לי הברך. אני מסכים איתך שצריך להביא אנשים משני הצדדים. לגבי שאלת הטייסים, אני יכול להבין אנשים שמרגישים שהממשלה הזו רוצה לחסל את שלטון המשפטנים ושזו אבן בחומה שתהפוך את המדינה לדיקטטורית. יכול להבין אנשים שאומרים שלא ישרתו דיקטטורה".

המחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום: דוברות המשטרה)

מגל: "תיקח קורס בעברית, כמו שאני לומד אנגלית. אחרי התוכנית אני נוסע לראשון לציון בשביל ללמוד אנגלית. אם אני רוצה להיות ראש ממשלה, חייב אנגלית. טוב לי בתקשורת. כשלחצתי על כיסא המפלט בפוליטיקה, הבטחתי לעצמי שאחזור רק אחרי שאסתדר כלכלית". 

לוינסון: "אתה לא מתגעגע קצת לבן?".