ברקע החרפת המחאות נגד הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה, תא"ל (מיל') אסף אגמון, ממובילי המחאה, שוחח יואב מינץ בתוכנית 'קפאין' ברדיו צפון 104.5fm והציג את המתוכנן במאבק המוחים בימים הקרובים.

בצל המחאה: בצה"ל מתייחסים לחששות מאי התייצבות למילואים
גורמים אמריקאים מבהירים: "לא מתבצעת הערכה מחדש של היחסים עם ישראל"  

בפתח דבריו, ביקש לציין כי "יש פה הנדסת תודעה שבה מנסים להסביר לציבור שמי שמתנדב לעשות מעל ומעבר ממה שהיא חובתו האזרחית בחוק, והוא מחליט להפסיק להתנדב - הוא עושה מניפולציות ומאיים. אין בזה שום אחיזה במציאות, זה שקר מוחלט". והוסיף: "במודעה הבאה שתתפרסם יש כבר הרשמה של 1,500, ביניהם טייסים, שחתמו עליה. יש כבר פגיעה בכשירות של צה"ל וחיל האוויר. גלנט צריך ללכת לראש הממשלה ולהגיד לראש הממשלה שאם לא יעצור, הוא יגיע לשבר כזה שלא יהיה אפשר לתקן אותו".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עוד אמר כי "אם המשבר הזה יימשך, ונגיע למלחמה, לא יהיה מי שישב בקוקפיט. נגיע למצב שבו צה"ל וחיל אוויר לא יהיו כשירים, ויש לנו עוד אויבים מסביב. אנשים עסוקים בוועדה ושוכחים איפה אנחנו חיים. טייס שלא טס חודש הוא לא בכשירות".
 
בהמשך, הוא הבהיר: "המחאה נמצאת במצב שבו האנשים מבינים שהם נלחמים על החיים שלהם, על החיים של המדינה שלהם. אם תהליך ההפיכה המשטרית לא ייעצר, מדינת ישראל תחרב. הכלכלה שלנו נהרסת, כבר לא נהיה סטארט אפ ניישן, אנחנו מחבלים בידידה האסטרטגית הכי גדולה של ישראל, ארה"ב. אנחנו הולכים להתרסק, אנחנו אחרי הדקה ה-90, אחרי זמן פציעות. כשזה יקרה אי אפשר יהיה לתקן את זה". 

לסיכום, טען: "יש שנאת חינם וקרע עמוק בעם שלנו. הכוח שלנו תמיד היה בסולדריות שלנו. תמיד הבנו שיש דברים גדולים מדעה כזאת או אחרת. עכשיו אנחנו כבר אחרי הדקה ה־90, אנחנו בדקה האחרונה לעצור את זה. אנשים מחליטים לקום, לצאת ולהפגין - הזעם הולך וגובר. בסוף נגיע למצב שבו אי אפשר יהיה לקתן".