שר התקשורת שלמה קרעי התייחס היום (שלישי) לרפורמה שהציג אתמול בשוק התקשורת, שבין היתר תפרק את הרשות השנייה. בריאיון ל"איפה הכסף" עם ליאת רון ויעל אילון ב-103FM אמר כי הטענות ל"שליטה בתקשורת היא קשקוש חסר שחר וחסר בסיס. אין לגוף סמכות להתערב בתוכן".

ערוצים 12, 13 וכאן בהודעה חריגה נגד התכנית של קרעי
התאגיד על הכוונת, הרשות השנייה תיסגר: התוכנית הנפיצה של השר שלמה קרעי
שר בכיר טוען: "ויתרנו על פסקת התגברות ברוב של 61 ושינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים"

לדבריו, הרפורמה תסתמך על "רגולציה עצמית, כל ערוץ יצטרך לכתוב מה האתיקה שלו", עוד הוסיף כי "אין אף רגולטור שמנותק מהשר שלו חוץ מהרגולטור הזה. כמו המנגנון של הרשות השנייה, כך יהיה המנגנון של הרגולטור החדש".

בהמשך התייחס קרעי גם לדיונים בצמצום עילת הסבירות: "אני בעד הידברות, הרפורמה המשפטית צריכה לעבור בהידברות. זה מה שהיינו רוצים לראות שיקרה אבל רק משכו אותנו באף ופוצצו את השיחות על אולטימיטום שבסוף לא קרה", עוד הוסיף כי "גנץ וכל אלו מושפעים ממחוללי המחאה והאנרכיה ברחובות. אנו נחושים להתקדם צעד צעד".

על ההפגנות שמתקיימות היום ברחבי הארץ נגד הרפורמה במערכת המשפט, ובין היתר בתחנות הרכבת, אמר השר: "אני בטוח שגורמי אכיפת החוק מנסים לעשות את המיטב לטובת אזרחי ישראל שסובלים מאותם אלו שהחליטו למרר להם את החיים בגלל שהדמוקרטיה לא מוצאת חן בעיניהם", עוד הוסיף כי "לא מציגים למפגינים שגם יאיר לפיד וגדעון סער תמכו בצמצום עילת הסבירות. הקריאות שלהם לסרבנות צריכות לעמוד בפני בדיקה או חקירה".