ענת דוידוב וניסים משעל פתחו הבוקר (רביעי) את תוכניתם ברדיו 103FM בשיחה על מצבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. משעל סיפר על שיחה שערך עם מספר גורמים בליכוד בנושא: "יצא לי במקרה לדבר עם כמה בכירים מהליכוד. הם מודים שהם לא העריכו נכון את המחיר שיצטרכו לשלם על חוק הסבירות, אבל זה מילא. מה שהבנתי זו הדאגה ממצבו של נתניהו".

סקרים חדשים חושפים: כמה שוקלים לעזוב את הארץ ומי מוביל בתמונת המנדטים?
אלמוג כהן בהאשמה חסרת תקדים: "היועמ"שית מנסה להחיות מחדש את המחאה"

עוד הוסיף: "אני אומר את זה בזהירות. הם אומרים, 'הוא לא אותו אדם, הוא אדיש, בקושי מתפקד'. אני אומר את זה בעדינות ובזהירות, אבל יש תחושה שמשהו קורה לאיש הזה. אנחנו גם ראינו את זה במליאה בזמן ההצבעה שהוא לא מגיב לוויכוח שמתנהל מעל ראשו".

דוידוב טענה כי "עושה רושם שהוא הולך עם לוין, הוא בחר צד". על כך השיב משעל: "נכון, אבל הוא כבר נתון לסביבה שלו. הוא בחר בלוין, זה לא אומר מה הוא יעשה בהמשך. הוא נתון ללחצים עצומים וזה לא אותו לוליין שאנחנו מכירים משנים עברו שידע לשחק בין כולם ובדקה ה־90 שלף את הקלף המנצח. עכשיו, יש תחושה של פסק זמן במערכת הפוליטית, נעשים גישושים, ניסיונות, אבל הכול יתרכז בשבוע הבא בקרב שמתפתח בין הממשלה לבית המשפט העליון כשבמרכז חוק הנבצרות". 

בנימין נתניהו: "שלומי מצוין, מחר אצטרף לחבריי בכנסת" (צילום: לשכת ראש הממשלה)

הוא הזהיר מפני תרחיש אפשרי שעלול להתממש: "העימות הזה יכול להוביל לעימות חזיתי, חוקתי, ואני לא רוצה לחשוב מה יקרה. פה יהיה מבחן עצום לדמוקרטיה ומה יעשו המון קצינים, ראשי מערכות הביטחון, במי הם יבחרו".