דובר המשטרה אלי לוי שוחח הבוקר (רביעי) עם ינון מגל וחיים לוינסון בתוכניתם ב-103FM, לאחר הימים הסוערים האחרונים, בצל המחאות נגד הממשלה והחקיקה המשפטית שאותה היא מובילה. בתחילת הריאיון, התפתח עימות בינו ללוינסון, לאחר שזה הזכיר לו דברים שטען אתמול בריאיון בחדשות 12. 

בעקבות מחאת אנשי המילואים: הדיון הביטחוני החסוי עם גלנט
ח"כ מהליכוד תוקף: "היועמ"שים מנסים לאיים על נתניהו"

"אמרת שנגרם נזק של מיליוני שקלים לתשתיות. אתה יכול לפרט את הנזקים?", שאל לוינסון. לוי השיב: "אני לא יכול לפרט. שלשום היה פרץ של אלימות שאנחנו לא זוכרים מתחילת המחאה. בחלק מהאלימות הייתה גם פגיעה בתשתיות. אנחנו מנהלים חקירות נגד מי שתקפו שוטרים. אנחנו מזהים בתקופה האחרונה יותר פגיעה בתשתיות. הורסים גדרות, שוברים תמרורים". 

לוינסון האשים: "למה דובר המשטרה עולה בטלוויזיה ומשקר שיש נזק לתשתיות במיליוני שקלים, שאתה לא מסוגל חוץ מתמרור שעולה 1,000, לבוא ולהגיד איזה נזק נגרם לתשתיות, מה הנזק של התמרור, מה התחשיב שעליו התבססת. אתה לא חושב שזה חמור שדובר המשטרה משקר? סתם זרקת מספרים, כחלק מהקמפיין שלכם נגד המפגינים".

הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות אושרה במליאת הכנסת (צילום :ערוץ הכנסת)

כמו כן, נשאל לוי בנוגע לאירוע החמור שתועד השבוע, בו מספר מפגינים תקפו רכב שבו שהו אם וילדיה, ואף שברו את השמשה.

אתם יודעים מי שבר את החלון?
"הגענו לחשוד, הוא נחקר".

הוא לא מודה?
"אנחנו עדיין בודקים עוד סרטונים ועוד תיעוד שאנחנו מנסים לקבל גם מהאירוע הזה. אנחנו בודקים עוד תיעוד מהאזור שם, גם ממצלמות אבטחה שפזורות באמצעים כאלה ואחרים כדי להבין מה קרה שם. זה אירוע חמור מאוד".

מה הסיפור עם הדריסה?
"סיפור של חשד לפגע וברח. נפצעו שם אנשים. אירוע חמור מאוד מאוד. אירוע שגם מצולם מכל הכיוונים ואפשר לראות איך אדם דורס נמלט מהמקום".