חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) התראיינה היום (שני) ברדיו צפון 104.5FM וטענה כי ראש הממשלה ויו"ר מפלגתה בנימין נתניהו מנוגד עניינים ולכן אינו יכול לגעת במערכת המשפט, וגם ציננה את ההתלהבות שנשמעה בימים האחרונים בנוגע לאפשרות של ממשלת אחדות

גוטליב התייחס לניגוד העניינים של נתניהו: "מספיק שעורך הדין שלו אמר לו שאם הוא יקדם את הרפורמה, הוא יפסיק לייצג אותו. צריך להעביר את השרביט ליריב לוין. זאת לא הפעם הראשונה שאני אומרת את זה. ברגע שעורך הדין של נתניהו אמר לו לפני כמה חודשים שאם יקדם את הרפורמה הוא יתפטר ולא ייצג אותו, באותה השנייה הוא לא יכול היה לגעת ברפורמה. אבל גם ככה זה לא רלוונטי - הרי גם ככה נתניהו החליט שהרפורמה לא על השולחן. ברור צמצום עילת הסבירות היא כלום ושום דבר, חקיקה חסרת חשיבות, רק הקצה של הרפורמה". 

עם זאת, ביקשה לציין חברת הכנסת גוטליב כי "אין שום מרד בליכוד - כל מי שמוציא מסרים של פיוס, זה על דעת ראש הממשלה. לראש הממשלה נוח שחברי כנסת יגידו זאת. הליכוד היא מפלגה חזקה דמוקרטית שמאפשרת ריבוי של דעות, אבל אין שום מרד". וציינה: "אם ראש הממשלה נכנס לאירוע והחליט שהרפורמה לא תקודם - צריך לומר זאת בפה מלא. מספיק עם המשחק הזה שאנחנו מכינים חוקים ואת העם לרפורמה, ואז לא מקדמים אותה".

העימות בין טלי גוטליב לעופר כסיף, מליאת הכנסת, צילום: ערוץ הכנסת

בהמשך, התייחסה לאפשרות לממשלת אחדות, והבהירה: "יש להזדעזע שמישהו חושב על ממשלת אחדות כשיש קואליציה עם 64 מנדטים. מה זאת הבושה הזאת? קיבלנו את המנדט מהבוחר - אנחנו יודעים להתנהל ולמשול, למה אנחנו צריכים ממשלת אחדות? אנחנו יושבים פה בזכות אמון הציבור ולא בזכות שום דבר אחר. אם מישהו מדמיין שתהיה פה ממשלת אחדות - שיצא ויגיד זאת בפה מלא. אני רוצה לראות מי יעשה את זה".