גיא פלג וענת דוידוב פתחו את תכניתם הבוקר (שני) ב-103FM והתייחסו לראיונות של ראש הממשלה בנימין נתניהו ברשתות התקשורת האמריקאיות בהם הזכיר כי בעוד חוק אחד, חוק הוועדה למינוי שופטים, הוא יעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית. 

פלג תקף: "הבנתי שראש הממשלה טמן להם פח, והם נפלו בתוכו. הם בלעו את התרגיל שלו, ולפיו הוא צפוי לעצור את בליץ החקיקה המשפטית, כאשר זה ברור שהתכלית תושג לאחר ההשתלטות על הועדה למינוי השופטים, וביטול עילת הסבירות, נתניהו השלים את המהפכה, היתר לא רלוונטי, כמובן שהיו מעדיפים גם לבטל את המעמד המיוחד של היועצים המשפטיים במשרדי הממשלה, אבל מהרגע שאפשר להעיף אותם, ובג"ץ לא יוכל להגן על הפיטורים שלהם, אז המהפכה הושלמה, ונכון לנו מושב מאוד מעניין, מושב החורף, על כל המשתמע מכך". 

על הדיון בבג"ץ באשר לביטול תיקון לחוק יסוד הממשלה הידוע כ"חוק הנבצרות", אשר קובע מתי ואיך ניתן להוציא ראש ממשלה לנבצרות, פלג הסביר: "הייתה עתירה לבג"ץ, והעותרים והיועצת המשפטית לממשלה שהצטרפה לעותרים, הם ביקשו לפסול את חוק היסוד כולו, או לכל הפחות למנוע את הרכיב הפרסונלי, בג"ץ, ההרכב המצומצם תחילה בראשות הנשיאה גידר את גבולות המחלוקת ואמר - אנחנו לא נוגעים בחוק יסוד, אם אתם חושבים שהוא טוב, אז שייכנס לתוקף, אבל נדון על העניין הפרסונלי. עכשיו תשכנעו אותנו, מה יקרה למדינה ולחברה שלנו, אם החוק הזה יכנס לתוקפו, או בסוף משפטו של נתניהו או בכנסת הבאה? זה היה אמור להרגיע את אלו שמודאגים מכך שבג"ץ יפסול חוק יסוד, אבל כמה שעות לאחר ההחלטה של בג"ץ יש התקפה קשה של שר המשפטים יריב לוין, שאומרים כי הם לא רגועים".