שר הביטחון יואב גלנט ביקר בגזרת הר דב והזהיר את חיזבאללה אם תחליט לפעול נגד ישראל "נחזיר את לבנון לעידן האבן", כך לדבריו. למרות שסייר בגבול הצפון, לא נפגש עם ראשי הרשויות במקום ועם פורום קו העימות שאחראים לביטחון האזרחי באזור. יו"ר קו העימות משה דוידוביץ' שוחח היום (רביעי) עם ליאת רון בתכניתה ברדיו צפון 104.5FM והלין על חוסר היחס מטעמה של הממשלה ושל השר גלנט.

העליון הפך את החלטת בית המשפט המחוזי: אלישע ירד יישאר במעצר
בן גביר סירב לבקשת טיבי לבקר את העצורים מבורקה; האחרון תקף: "גזען"

לדבריו, "אם זה לא היה נשמע כל כך היתולי הייתי בוכה עכשיו, אנחנו מתריעים כבר למעלה ממחצית השנה על זה שאנחנו נערכים למלחמה. אני עובר ישוב ישוב ובודק את המקלטים ואת צוותי החירום וכמו גם פעילויות אחרות אנחנו עושים לקראת מלחמה - אני אומר תהיה מלחמה, אני לא יודע מתי".

יואב גלנט במסר לחיזבאללה (צילום: שחר יורמן)

המשיך ואמר: "זה ששר הביטחון מגיע לצפון ולגבול הצפון, ולא רואה לנכון להיפגש איתנו, כשיפלו פה הטילים הוא יקרא לנו להצטלם איתנו. אנחנו לא רוצים את הצילומים, ואת ההתייפיפות הזאת. אני חושב שגם ראש הממשלה שפנינו אליו וביקשנו שיגיע לכאן שיקים ישיבת ממשלה על המצב הביטחוני הבלתי נתפס הזה".

"חדשות לבקרים אנחנו מתעוררים כל יום לגחמות של נסראללה", אמר בסיום הריאיון. "ציפיתי שתהיה יוזמה שלהם, פניתי לראש ממשלה שיקים ישיבת ממשלה היה ראוי שנשמע ממנו או מהקבינט, זה שהוא הגיע אתמול אני שמח על כך זה שהוא לא נפגש איתנו הוא צריך לעשות חשבון נפש ומקח טעות. מי שיתן לצה"ל לעבוד אלה התושבים שגרים על הגדרות ואנחנו ראשי הרשויות צריכים לתווך בין צה"ל והממשלה. אני קורא לגלנט לבוא לפה עוד פעם ולשבת עם ראשי הרשויות".