אחת מראשי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, שקמה ברסלר, התייחסה היום (שני) לכך שנציב שירות המדינה ידון בבקשת השר דוד אמסלם לפטר את מיכל רוזנבוים, מנהלת רשות החברות הממשלתיות, ואמרה: "שמענו את דודי אמסלם עוד לפני שהוא עלה. איך הוא מדבר על כל שומרי הסף, הוא קורא להם פקידים, 'כל מי שלא יעשה מה שאני אומר אני אעיף אותו', ההתבטאויות האלימות, המיזוגניות, השקרים".

בשיחה עם אודי סגל וגיא פלג ב-103FM, אמרה: "צריך להסביר יותר מזה, היא אחראית על זה שיהיה פה מנהל תקין ומי ינהלו גופים כמו חברת החשמל. מאה חברות הממשלתיות שיושבות על כמה עשרות מיליארדים של שקלים, שרובו של הכסף של הציבור מושקע בחברות האלה. ההצלחה שלהם משפיעה פוגעת או מרימה באופן ישיר את קרנות הפנסיה שלנו".

"הוא לא מבין שצריך למנות לשם אנשי מקצוע ולא את החברים שלו. הוא לא מבין שאנשי מקצוע לא בוחרים על פי זה שהוא מכיר אותם והם במרכז הליכוד. שומר הסף, מי שאמון מטעם תפקידו לשמור על  עובדי הציבור האלה ולשמור עלינו ועל החברות האלה במדינה – הוא נציג שירות המדינה. ונציג שירות המדינה קצת באופן שעשו בשעתו לגוף של מבקר המדינה, ששמו שם דחליל בשם נתניהו בזמן שאף אחד לא שמע על הגוף הזה. הם מועלים בתפקיד שלהם, אל מול הציבור".

סייע בעריכת הכתבה: שי איידלר 103FM