חברת הכנסת קטי שטרית שוחחה היום (שני) עם גדי נס בתכניתו ברדיו צפון 104.5, והתייחסה להקמה של ועדת בדיקה ממשלתית לרוגלות. "צריך להגיע לחקר האמת ולגלות מי עבר על החוק, ברגע ששמו את הרוגלות האלו, עברו על החוק, אז צריך לחקור מי נתן את האישור לרכוש את התוכנה הזאת ולהשתמש בה", טענה. 

לפיד הכריז על "חרם פוליטי" על עוצמה יהודית - וכך השיב בן גביר
גורמים מדיניים על פגישת כהן ושרת החוץ של לוב: "סוכם שדבר הפגישה יתפרסם"

כמו כן, ביקרה את המחאה נגד הממשלה והחקיקה המשפטית: "המחאה הזאת תישאר עוד זמן, כי היא מחאה פוליטית שהצבעים שלה התחלפו מהצבע השחור של בלפור לכחול ולבן. זה אותו השמאל שתמיד היה, מיעוט קטן שלא מייצג את מה שקורה במדינה ובטח שלא את דעת הקהל". 

"הם פיזרו פאניקה, אבל אין פה דיקטטורה ואין פה הפיכה. יום אחד הם מפגינים על חוק הגיוס, פעם על הרכבת הקלה, פעם על קרן ארנונה - כשאני רואה אותם, אני לא מתרגשת מהנושאים שהם מעלים", הוסיפה. 

היא האשימה את מובילי המחאה בחוסר כנות, בנוגע לכוונתם: "הייתי מכבדת אותם אם הם היו מקימים מפלגת שמאל שהייתה מבקשת שופטים מגוון אחד ולשים סוף לכיבוש - זאת בעצם המהות של המחאה הזאת, כי היא פוליטית ולא חברתית. הם פשוט מניפים דגל שאומר שהם רוצים להיבחר לכנסת הבאה".

לסיום, אמרה: "שיעשו את זה, אף אחד לא עוצר אותם. הרי הם צועקים דמוקרטיה. אז שיתמודדו. בינתיים יש להם אינטרס לתדלק אנשים שהם באמת בחרדה ואני עוברת עיר עיר ומסבירה, כי הם אפילו לא מדברים במה מדובר".