בן כספית וינון מגל שבו היום (שני) אל האולפן ופתחו את תוכניתם ב-103FM וסקרו יחדיו את העניינים שעל סדר היום בזירה המדינית והפוליטית, ובין היתר העימות בין מגל לח"כ לזימי ונושא המשילות בנגב ובגליל.

חוק הסבירות ייפסל? השר אליהו: "שופט שעובר על החוק צריך לשבת בכלא"
"משבר באמון": האם פיטוריה של היועמש"ית עומדים על הפרק?

תחילה מגל זעם על היחס של חברת הכנסת לזימי בטוויטר, ופנה לכספית: "התפלאתי שלא הצטרפת לחגיגות המימונה על הגב של ינון מגל. בן, הפתעת אותי שלא הצטרפת. מה אני אגיד לך? היא התחילה, היא דיברה מטונף, שקרי, מזוהם, ומתחת לחגורה". 

עוד הוסיף: "מה הקטע? לגיטימי שהיא תקרא לי מטרידן? יש לי גושפנקה שאני לא מטרידן. אז אני קראתי לה מכוערת. אני יודע שזה לא בסדר, אבל אם מישהו מכניס לי אגרוף לפרצוף, אני אכניס לו אגרוף לפרצוף. מה זה? זו עילה לתביעה הדבר הזה". כספית האזין לו ואמר: "ברור לכולם שכל התופעה הזו שנקראת ינון מגל היא בגלל אותה הטראומה שאתה סוחב. אני במקומך לא הייתי חוזר לזה, לא הייתי חוזר לקלשון".

לאחר מכן כספית ומגל התייחסו לעניין המשילות. מגל ביקש להדגיש שזה נכון שיש בעיה בנושא והסביר: "יש פה הזנחה של הרבה מאוד שנים. הסטגנציה שהממשלה נכנסה אליה זה אחרי שבג"ץ תקע אותה פעם אחר פעם. זה לא בסדר. אתה צודק לגבי הביקורות כלפי נתניהו". כספית בתגובה: "נתניהו קורא לזה מתווה האו"ם, אבל זה לא מתווה האו"ם זה המתווה שלו". כספית טען כי תפקיד בג"ץ לתמוך באוכלוסיות המוחלשות, ומגל הגיב לדברים ואמר: "למה בהתנתקות הם לא הגנו על אוכלוסייה מוחלשת?".